سوپرمارکت ژاپنی با هوش مصنوعی تشخیص لبخند کیفیت خدمات خود را بهبود می‌بخشد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

دیجیاتو: یک سوپرمارکت زنجیره ای بزرگ در ژاپن به نام Aeon از یک سیستم هوش مصنوعی جدید استفاده می کند که می تواند نگرش کلی کارکنان را با نگاه کردن به چیزهایی مانند لبخند آنها تشخیص دهد.

سیستم هوش مصنوعی طبقه بندی لبخند Aeon به نام Mr. Smile در 240 فروشگاه راه اندازی شده است. این مدل که توسط شرکت ژاپنی InstaVR ساخته شده است، می تواند رفتار کارکنان را به دقت ارزیابی کند و بر اساس 450 عامل مختلف از جمله حالات چهره، حجم و لحن صدا، از نگرش کلی آنها مطلع شود.

سوپرمارکت ژاپنی در حال بهبود کیفیت خدمات خود با هوش مصنوعی (AI) برای تشخیص لبخند است

هدف از استفاده از هوش مصنوعی آقای لبخند

Aeon می گوید هدفش از استفاده از این مدل برابر کردن میزان لبخند کارکنان و همچنین به حداکثر رساندن رضایت مشتریان است.

همچنین آقای Smile عناصر بازی مانندی را برای تشویق کارکنان به بهبود نتایج خود ارائه می دهد.

سیستم تشخیص لبخند هوش مصنوعی Aeon در هشت فروشگاه آن با حدود 3400 کارمند آزمایش شده است. Aeon می گوید که “نگرش خدمات” کارکنان فروشگاهش از زمان آزمایش موفقیت آمیز 1.6 برابر بهبود یافته است.

اگرچه Aeon از یک سیستم نوآورانه برای بهبود محیط کار خود استفاده کرده است، اما داشتن این سطح از نظارت مداوم بر عملکرد کارکنان (و حتی لبخند آنها) می تواند منجر به شکایت و نگرانی شود.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *