سپاهان قهرمان جام حذفی شد؛ شگفتی مس کامل نشد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایرنا: تیم فوتبال سپاهان با غلبه بر میس رفسنجان به مقام قهرمانی جام حذفی رسید.

تیم های فوتبال سپاهان و مس رفسنجان از ساعت 17:45 امروز در فینال جام حذفی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند تا با مشخص شدن قهرمان این دوره از مسابقات، فصل 1402 تا 1403 فوتبال ایران به پایان برسد.

داوری این دیدار را بیژن حیدری با کمک فرهاد فرهادپور و علی رضا مرادی بر عهده دارد و این دیدار با کمک داور ویدیویی برگزار می شود.

سپاهان با غلبه بر شمس آذر، استقلال آبی بوش ملاثانی، ملوان و گلجهار به فینال راه یافت و پس از ناکامی در سوپرلیگ به دنبال قهرمانی در جام حذفی بود. از سوی دیگر میس رفسنجان احیا شده توسط محرم نویدکیا با غلبه بر استقلال، پکان، تراکتورسازی و آلومینیوم اراک راهی فینال شد و به دنبال تکمیل ناراحتی در این جام بود.

در این دیدار سپاهان بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه هفتم شهریار مغانلو اولین گل دیدار را مقابل مس به ثمر رساند تا تیم یلو بوشان اصفهانی با نتیجه یک بر صفر پیش بیفتد. در ادامه تیم سپاهان برتری داشت و در دقیقه 23 پس از بررسی صحنه توسط کمک داور ویدیویی، حیدری ضربه پنالتی را به سود سپاهان اعلام کرد و این فرصت را به این تیم داد تا اختلاف را افزایش دهد. بند شلوار. مغانلو در ادامه پشت توپ قرار گرفت و این ضربه را تبدیل به گل کرد و سپاهان را 2 بر صفر پیش انداخت.

تلاش دو تیم در دقایق باقی مانده تا پایان نیمه اول نتیجه ای نداشت و این نیمه با برتری دو بر صفر سپاهان به پایان رسید.

نیمه دوم با برتری سپاهان آغاز شد و در دقیقه 47 نزدیک بود به گل سوم برسد اما ضربه محمد کریمی پس از برخورد به تیرک دروازه به بیرون رفت. با نزدیک شدن به دقایق پایانی بازی، میس رفسنجان از رکود دفاعی خارج شد و با فشار سپاهان سعی کرد گل های از دست رفته را جبران کند. از طرفی سپاهان یک ضد حمله خطرناک از خود نشان داد.

حملات میس اما با دفاع فشرده سپاهان و نما میرزازاد نتیجه ای نداشت. در نهایت سپاهان توانست با شکست دو بر صفر میس رفسنجان قهرمان جام حذفی شود و ناکامی شاگردان خوزه مورائس در لیگ برتر را جبران کند.

سپاهان که آخرین بار در سال 2012 قهرمان این مسابقات شده بود، پس از 11 سال توانست جام حذفی را به خانه ببرد. این پنجمین قهرمانی سپاهان در جام حذفی بود و این تیم پس از استقلال و پرسپولیس که با 7 قهرمانی بیشترین تعداد جام را در این رقابت ها به دست آوردند در رده سوم پرافتخارترین تیم های جام حذفی قرار گرفت.

ترکیب اولیه سپاهان:

نیما میرزازاد، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، محمد کریمی، برایان دابو، امید نورافکن، جواد حسین نژاد، فرشاد احمدزاده، رضا شخاری، شهریار مقانلو.

مربی: خوزه مورائس

ترکیب اصلی مس رفسنجان:

حمید لک، رامتین سلیمان زاده، مجید ناصری، حسن جعفری، مشام تیموری، فرشید باقری، جلال الدین علیمحمدی، منتظر محمد، سعید واسی، محمدمهدی محبی، سجاد شهبازاده.

مربی: محرم نودکیا

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *