سیمئونه: دربی ترسناک است، همین حالا استرس دارم!

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

دیگو پابلو سیمون در نشست خبری – خود در مورد بازی حساس فردا شب مقابل رئال مادرید در متروپولیتانو صحبت کرد.

سرمربی اتلتیکو در ابتدا گفت: همه چیز از ذهن شروع می شود، فراتر از این که بخش فیزیکی می تواند تأثیر بگذارد، اما انگیزه بالا برای انجام هر کاری در زندگی، سلاحی مضاعف برای افراد است.

حرکت قنا برای توهین به وینیسیوس در زمین: من از هر چیزی که به ما علاقه ای ندارد دور می مانم. آنچه در مورد بازی آنلاین گفته می شود، در هر صورت، دربی بازی مهمی است و برخی از مردم می خواهند همیشه حواشی خود را از قبل ایجاد کنند.

2087421

سیمون در مورد وضعیت روحی خود قبل از بازی گفت: من همیشه مضطرب، عصبی، شاد، هیجان‌زده و با توقعات زیاد دربی هستم.

اهمیت بازی از یک تا ده: اهمیت هر بازی 10 است.

کلید شکست رئال مادرید: “فکر می کنم از زمان آمدن من تا به – همه چیز خیلی تغییر کرده است. به همین دلیل باشگاه رشد کرده است. اکنون انتظارات اتلتیکو در دربی افزایش یافته است. ما دو روز پیش یک بازی داشتیم و ریکاوری تیم در این شرایط دشوار است. ما هستیم. همچنان به سمت چیزی که فکر می کنیم تعادل بیشتری به ما می دهد حرکت کنیم.” صادقانه بگویم از پنجشنبه تا یکشنبه تغییر چندانی در سبک بازی ما ایجاد نمی شود. حریف بازیکن مهمی مانند کروس را نیز از دست داده است یا بهتر است بگوییم دیگر بازی نمی کند. کروس در هر تیمی به دنبال بازیکنی است که بتواند از موقعیت‌های هجومی بهتری استفاده کند.

2087423

48 ساعت استراحت کمتر: “من اصلا زمان را حساب نمی کنم و آنچه را که هست می پذیریم. وقتی به ما گفتند مقابل بیلبائو بازی کنیم، هیچ کس اهمیتی نمی دهد. هیچکس به اتفاقات بازی اول اهمیت نمی دهد. برای ما مهم نیست که هر دو بازی کنیم. روزها، سه روز، هر پنج روز یکبار مسئول تقویم هستند و کارشان را می دانند.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *