شایعه حول نام اخباری: تست پزشکی بدهد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ورزش 3: رفتن علیرضا بیرانوند به عنوان یکی از مهره های کلیدی این تیم پرسپولیس را با چالش بزرگی روبرو کرده است.

آنها که در ابتدا به دلیل رفتارهای علیرضا بیرانوند پس از ترم دوم در دو پنجره تابستانی گذشته، علیه بازیکن شماره یک تیم ملی خود موضع گرفتند، در بازگشت او همه درها را بستند تا به نوعی به دنبال بازگشت به او باشند. او اکنون او را تنبیه کرد، اما با موانعی که در آن وجود داشت، به گونه ای که او نظاره گر بازگشتش بود.

اما بیرانوند که قرارداد داخلی خود را با تراکتورسازی امضا کرده است، به تماس باشگاه پاسخ منفی داد و آن را به رفتارهایی که علیه او شکل گرفت، ربط داد.

اما قرمزها که فکر می کردند یافتن جانشین برای تیم اصلی کار آسان و در دسترس برایشان است، حالا این موضوع را چالشی بزرگ پیش روی خود می بینند.

در میان گزینه های موجود برای جایگزینی علیرضا بیرانوند، نام گل گهر سیرجان، دروازه بان سابق و فعلی تراکتورسازی نیز به چشم می خورد. اخبار محمدرضا

اخباری به عنوان جدی ترین گزینه پرسپولیس، مذاکرات اولیه دو باشگاه و تعیین میزان تاییدیه را پشت سر گذاشت.

با این حال پرسپولیسی ها حالا کمی از این موضوع عقب نشینی کرده اند. گفته می شود برخی اخبار مبنی بر مصدومیت زانو این دروازه بان در سال های اخیر که باعث شده چند بازی مهم تیمش را از دست بدهد و از طرفی دور از عملکرد فوق العاده مورد انتظار باشد، باعث این کناره گیری و مدیران این باشگاه شده است. . او نمی خواست بیرانوند حالا برود، او با چالش بزرگی روبرو بود.

در این زمینه گفته می شود در صورت نزدیک شدن مذاکرات به مراحل پایانی، بازیکنان پرسپولیس درخواست معاینه پزشکی خواهند کرد و در صورت تایید، گام نهایی را برای امضای قرارداد برمی دارند.

البته پرسپولیس نگاهی به دروازه بان های 3-2 دیگر از جمله هوسین برحمیدی، علیرضا بیرانوند و حامد لک تراکتورسازی نیز خواهد انداخت و در نهایت باید دید سرنوشت یکی از حساس ترین پست های این تیم چه خواهد شد. . تیم خواهد بود.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *