شرایط ثبت نام مدیران خودرو برای متقاضیان سامانه یکپارچه اعلام شد [شهریور ۱۴۰۳]

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

شرایط ثبت نام مدیران خودرو برای متقاضیان خرید محصولات این شرکت در قالب سامانه یکپارچه منتشر شد. این شرایط ویژه متقاضیان ثبت نام شده در سامانه یکپارچه در خرداد ماه 93 است و اولویت با تحویل خودروهای خود در پاییز 93 خواهد بود.

خودروهای ارائه شده در این بخشنامه شامل آریزو 6 پرو اکسلنت، فینیکس اف ایکس پریمیوم، تیگو 8 پرو مکس IE، تیگو 8 پرو ای پلاس و تیگو 7 پرو ای پلاس هستند. 4 خودرو اول به صورت اقساطی و بلند مدت به متقاضیان عرضه می شود. با این حال، تیگو 7 پرو ای پلاس فقط به صورت نقدی فروخته می شود. البته مشتریان می توانند 4 خودروی دیگر را نیز به صورت نقدی خریداری کنند.

متقاضیان برای خرید اقساطی محصولات شرکت مدیران خودرو باید حداقل 50 درصد قیمت خودرو را به عنوان پیش پرداخت پرداخت کنند. مابقی قیمت خودرو را می توان به صورت اقساط از یک تا پنج سال پرداخت کرد. پرداخت اقساط سود 23 درصدی برای شرایط ثبت نامی مدیران خودرو اعلام شد.

شرایط ثبت نام مدیران خودرو برای متقاضیان سامانه یکپارچه در شهریور 1403 هجری قمری:

شرایط ثبت نام مدیران خودرو برای متقاضیان سامانه یکپارچه اعلام شد [شهریور ۱۴۰۳]

مدیران خودرو در هفته های اخیر شرایط ثبت نام خود را تغییر داده اند. بنابراین مشتریان برای خرید محصولات این شرکت باید در مرحله اول تا زمان قطعی شدن نقش آنها در خرید، مبلغ 50 میلیون تومان را به حساب این شرکت واریز کنند. آخرین محصولی که این شرکت به بازار آورده تیگو 7 پرو ای پلاس است که فقط به صورت نقدی به فروش می رسد. این خودرو با نسخه هیبریدی و تمام امکانات Lamarre Emma رقابت می کند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *