شرایط فروش اسکای ول ET۵ خارج از سامانه یکپارچه اعلام شد [تیر ۱۴۰۳]

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

نوین ماهان موتور شرایط فروش خارج از سیستم یکپارچه Skywell ET5 را اعلام کرد. این شرایط از طریق وب سایت این شرکت به آدرس https://nebkaev.ir/sales/ به اطلاع مشتریان می رسد. این طرح فروش از روز سه شنبه 28 تیرماه آغاز شده و تا تکمیل ظرفیت در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

شرایط فروش Skywell ET5 از نوع پرداخت دو مرحله ای با زمان تحویل 15 روز است. در مرحله اول و هنگام ثبت نام، متقاضیان باید یک میلیارد تومان به حساب شرکت واریز کنند. مابقی قیمت خودرو در مرحله دوم و پس از تحویل خودرو از مشتری دریافت می شود. مشتریان 15 روز فرصت دارند تا قسمت دوم قیمت خودرو را پرداخت کنند. پس از 15 روز پرداخت کامل خودرو، Skywell ET5 به مشتریان تحویل داده می شود. این خودرو در رنگ های آبی تیره و خاکستری عرضه می شود.

شرایط فروش Skywell ET5، جولای 1403:

شرایط فروش Skywell ET5 خارج از سیستم یکپارچه اعلام شد [تیر 1403]

Skywell ET5 اولین خودروی سواری کراس اوور تمام الکتریکی است که در داخل آن مونتاژ می شود. این خودرو در شرکت خودروسازی NBCA تولید می شود. شرکت نبکا موتور بر اساس ادغام شرکت کرمان موتور و گروه مپنا تاسیس شد. هدف این شرکت تولید و عرضه خودروهای پاک با انرژی های نو به بازار ایران می باشد.

Skywell ET5 توسط یک موتور الکتریکی نصب شده در محور جلو تامین می شود. این موتور حداکثر قدرت 201 اسب بخار و 320 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. ظرفیت باتری این خودرو 72 کیلووات ساعت است و برد آن در بهترین شرایط به 520 کیلومتر می رسد. شش کیسه هوا، سقف پانوراما با سانروف، ترمز دستی برقی، تثبیت کننده اتوماتیک، فرمان برقی، کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری، صندلی های جلو برقی با کولر و بخاری، ماساژور صندلی راننده، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با فیلتر، نور بالا اتوماتیک، از جمله تجهیزات این کراس اوور عبارتند از رادار خط خوان، رادار نقطه کور، صندوق عقب برقی، سیستم ورود و احتراق بدون کلید، سیستم کنترل پایداری الکتریکی و شارژر بی سیم تلفن همراه.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *