شرایط فروش اقساطی کی ام سی تی ۹ آغاز شد [شهریور ۱۴۰۳]

تبلیغات بنری


دریافت اخبار تحلیلی انتخابات (hornaz.ir):

کرمان موتور بر اساس قیمت محصولات شهریور 1403 می باشد، شرایط اقساطی KMCT 9 قابل پرداخت می باشد. این خودرو وانت جدید در کرمان یک شرکت زراعی اتوماتیک و تجاری این شرکت شاناختا میچود می باشد. KMC T9 اکنون در نسخه جدیدتر، قوی تر و مجهزتر KMC T8 با یک حساب کاربری جدید در دسترس است.

کرمان موتور شهریور 1403 قیمت KMC T9 حدود 2 میلیارد تومان است. اگر خریدار هستید، این امر مشمول شرایط و ضوابط پرداخت اقساطی است. با توجه به این شرایط و ضوابط مثلاً یک میلیارد دلار و 470 میلیون تومان چه چیزی برای شرکت لازم است؟ دیگر پولی در طرح اقساط 12 یا 24 ماهه باقی نمانده است، بنابراین می توانید مبلغ مورد نیاز خود را پرداخت کنید.

تاریخ انتقال خودروها در این کشور اطلاعات گلاب 90 است. اولاً، اقساط در 15 فوریه 1403 پس از دریافت مبلغ مورد نیاز توسط خریداران انجام می شود. اگر بین 5 تا 5 انگشتر خریدید، لطفا حلقه مناسب را انتخاب کنید.

شرایط پرداخت اقساطی KMCT 9 شهریور 1403:

شرایط و ضوابط اقساط KMCT 9 قسط [شهریور ۱۴۰۳]

یک موتور جدید KMC T9 در یک وسیله نقلیه تجاری نصب شده است. این پاسخ خودرو به موتور KMC T8 است که تصمیمی متفاوت و از منظر مشخصات فنی و خارجی آن و همچنین معنای قبلی آن است. نقطه قوت اصلی KMC T9 مجهز بودن به گیربکس اتوماتیک است. این در محفظه موتور دو توربوشارژر است، زیرا گیربکس دارای سرعت اتوماتیک است و همیشه خنک نمی شود. KMC T9 به قیمت یقه نقاش نمایش داده می شود چه تیونر فوتون اتوماتیک و چه خاموش کننده اتوماتیک که به درپوش کنترل موتور کرمان با قابلیت کارکرد گازها متصل است. KMC T9 دارای امتیاز بخار 221 و قدرت گاز 390 نیوتن متر است. وزن خالص 1970 کیلوگرم است.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *