شرایط فروش اکستریم VX اعلام شد [مرداد ۱۴۰۳]

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

Extreme VX جدیدترین محصول مدیران خودرو و گرانترین محصول مونتاژ شده در بازار ایران است. برای ماه مرداد 1403 هجری شمسی، مدیران خودرو شرایط فروش نقدی Extreme VX را اعلام کردند. مشتریان می توانند با پرداخت هزینه کل وسیله نقلیه در یک مرحله صاحب یک Extreme VX شوند. مهلت تحویل خودرو نیز در این بخشنامه فروش 90 روز کاری اعلام شده است.

شرایط فروش Extreme VX اوت 1403 هجری قمری:

شرایط فروش Extreme VX اعلام شده است [مرداد ۱۴۰۳]

Extreme VX اولین خودرو از سری محصولات برند لوکس چری است که وارد بازار ایران شد. این خودرو پیش از این با نام Oxide VX در بازارهای چین و روسیه عرضه شده بود اما در ایران آن را با نام Extreme VX می شناسیم. عرضه Extreme VX در بازار ایران جای خالی محصولات برندهایی مانند لکسوس را با خودروهای مونتاژی پر خواهد کرد. با توجه به شرایط محدود واردات خودرو، خودروهای لوکس شانسی برای ورود به ایران ندارند. با این حال، مشتریان علاقه مند به خودروهای لوکس می توانند گزینه های کلکسیونی مانند Extreme VX را با قیمتی بسیار پایین تر از خودروهای موجود در بازار خریداری کنند.

Xtreme VX از یک موتور 2 لیتری توربو شارژ مشترک با Tigo 8 Promax استفاده می کند. البته در Extreme VX راندمان این موتور بیشتر است و به حداکثر قدرت 261 اسب بخار و گشتاور 400 نیوتن متر می رسد. گیربکس هشت سرعته اتوماتیک نیز وظیفه انتقال نیرو به هر چهار چرخ خودرو را بر عهده دارد. چری در نسل جدید خودروهای خود گیربکس هشت سرعته را با گیربکس هفت سرعته دوکلاچه جایگزین کرد.

تجهیزات ایمنی در VX Extreme رضایت بخش است. 9 ایربگ 13 نقطه ای، کروز کنترل تطبیقی، دستیار صوتی، سیستم مانیتورینگ هشدار راننده، سیستم فرمان خط، دوربین 360 درجه، رادار سیگنال خوان، نوربالای خودکار و پارک خودکار از جمله امکانات ایمنی این خودرو است.

کابین Extreme VX از صندلی های برقی استفاده می کند که در ردیف جلو نیز تهویه می شوند. همچنین یک شارژر بی سیم تلفن همراه و چهار نمایشگر دیجیتال در کابین این خودرو وجود دارد. روی داشبورد سه صفحه نمایش وجود دارد و صفحه چهارم نمایشگر هدآپ خودرو است.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *