شرایط فروش جک J۴ با قیمت جدید اعلام شد [شهریور ۱۴۰۳]

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

شرکت کرمان موتور هفته گذشته قیمت اکثر محصولات خود را افزایش داد. اکنون شرایط فروش Jac J4 که ارزان ترین محصول این شرکت با قیمتی جدید است اعلام شده است. قیمت این خودرو در هفته گذشته افزایش چشمگیری داشت و به 885 میلیون تومان رسید. بنابراین متقاضیان برای خرید JAC J4 نیاز به برنامه ریزی مالی دقیق تری دارند.

مشتریان می توانند JAC J4 را به صورت نقدی از طریق پرداخت یک مرحله ای خریداری کنند و ظرف 90 روز کاری خودروی ثبت نامی را دریافت کنند. با این حال، قیمت جک J4 در بازار آزاد همچنان کمتر از قیمت کارخانه است و بعید است مشتریان رغبتی به این نوع خرید داشته باشند.

یکی دیگر از راه های مشتریان جک J4 خرید اقساطی این خودرو است. مشتریان برای خرید اقساطی JAC J4 باید 600 یا 500 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت اقدام کنند. اقساط نیز بر اساس همین پیش پرداخت محاسبه می شود و با پرداخت بیشتر پیش پرداخت اقساط طولانی تر می شود. مهلت تحویل خودرو به صورت اقساطی 90 روز خواهد بود.

شرایط فروش اقساطی JAC J4 نیمه دوم شهریور 1403 هجری قمری:

شرایط فروش Jac J4 با قیمت جدید اعلام شد [شهریور ۱۴۰۳]

رنگ های نشان داده شده در شرایط فروش جک J4 متنوع است. سفید، سیاه، خاکستری، آبی و قهوه ای. اقساط خودرو هر سه ماه یکبار به صورت چک از مشتریان دریافت می شود که اولین موعد چک 24 اسفند 1403 می باشد. در صورت خرید اقساطی JAC J4 مبلغ بیمه بدنه به قیمت آن اضافه می شود. ماشین سند خودرو نیز تا پایان مهلت اقساط در رهن شرکت باقی می ماند. باید اضافه کنیم که در خرید نقدی JAC J4 سند خودرو آزاد است و مشتری می تواند بدون محدودیت خودرو خود را بفروشد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *