شرایط فروش دنا پلاس و تبدیل به سایر محصولات اعلام شد [مرداد ۱۴۰۳]

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایران خودرو در مرداد 1403 هجری شمسی برای متقاضیان خرید داینا پلاس، شرایط فروش این خودرو از سامانه یکپارچه را با اولویت پاییز 1403 هجری شمسی اعلام کرد. در این بخشنامه از متقاضیان خرید دینا پلاس خواسته شده است به جای این خودرو محصولات دیگری را از شرکت ایران خودرو انتخاب کنند. 5 محصول رانا پلاس، پژو 207 با موتور TU5، پژو 207 با موتور TU3، سورن پلاس XU7P و سورن پلاس EF7 به متقاضیان دانا پلاس عرضه می شود.

این بخشنامه از 29 مرداد 1403 هجری قمری لازم الاجرا شده است. قیمت ساده دینا پلاس در حال حاضر حدود 562 میلیون تومان است. البته برای خرید این خودرو در بازار آزاد باید بیش از 782 میلیون تومان هزینه کرد.

سورن پلاس با موتور معروف EF7 بازمی گردد

خودروهای سورن پلاس XU7P، سورن پلاس EF7، پژو 207 با موتور TU3 و خودروهای رانا پلاس برای متقاضیان دانا پلاس موجود می باشد. شرایط فروش عالی به معنای زمان تحویل 90 روزه است. یکی دیگر از محصولات موجود پژو 207 با موتور TU5 به صورت فوری و با موعد تحویل 30 روزه به متقاضیان عرضه می شود.

با انتشار این شرایط فروش، ایران خودرو اعلام کرد که سورین را با موتور EF7 به خط تولید بازگردانده است. سورن پلاس ابتدا با موتور EF7 معرفی شد اما پس از مدتی با موتور XU7P جایگزین شد و تولید سورن پلاس با موتور EF7 متوقف شد. مصرف کنندگان از این موضوع انتقاد کردند. چون علاقه مند بودند موتور EF7 روی سورن پلاس نصب کنند. از آنجایی که این خودرو مدت زیادی از عرضه آن نمی گذرد، با قیمت تقریبی 690 میلیون تومان در بازار آزاد به فروش می رسد.

شرایط فروش دینا پلاس و تبدیل به سایر محصولات مرداد 1403 هجری قمری:

شرایط فروش دنا پلاس و تبدیل به سایر محصولات اعلام شد [مرداد ۱۴۰۳]

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *