شرایط فروش راسا موتور برای خودرو‌های GAC اعلام شد [شهریور ۱۴۰۳]

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

راس موتور خاورمیانه وارد کننده خودروهای GAC و سوزوکی شرایط فروش شهریور 1403 هجری شمسی را اعلام کرد. در رابطه با فروش موتور راسا به شهریور 1403 سه محصول JAC Empo، Emco و GS3 به بازار عرضه شد. هر سه خودرو با قیمت ثابت و موعد تحویل 90 روز کاری ارائه می شوند. شرایط فروش رسا موتور در شهریور 1403 بدون سود مشارکت و سود انصراف بوده و فقط جریمه دیرکرد معادل 2.5 درصد در ماه به متقاضیان تعلق می گیرد.

شرایط فروش راسا موتور شهریور 1403 هجری قمری:

شرایط فروش خودروهای GAC رسا موتور اعلام شد [شهریور ۱۴۰۳]

در زیر نگاهی گذرا به سه خودروی ارائه شده در این شرایط فروش خواهیم داشت:

جک آمبو

GAC Embo که در بازارهای دیگر با نام Tromchi Embo نیز شناخته می شود، مدل سدان پرچمدار GAC است. این سدان علاوه بر ایران در بازار سایر کشورهای منطقه خاورمیانه نیز حضور دارد. این خودرو با موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ به بازار ما آمد. این موتور حداکثر قدرت 167 اسب بخار و 270 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه نیز وظیفه انتقال نیرو را در این خودرو بر عهده دارد.

جک GS3

Gecko GS3 یک کراس اوور جمع و جور است و طراحی زیبایی دارد که از روندهای امروزی پیروی می کند. البته در قسمت مشخصات فنی از ست ثابت از خودروهای چینی در Gek GS3 استفاده شده است. یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ تزریق مستقیم سوخت یا GDi وظیفه تامین نیروی این خودرو را بر عهده دارد. حداکثر بازده این موتور 175 اسب بخار قدرت و 270 نیوتن متر گشتاور است. گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه یا WDCT نیز وظیفه انتقال قدرت این خودرو را بر عهده دارد.

جک مک کیو

GAC Amco یک کراس اوور میان رده از برند GAC است و در همان بخش Lamari Emma و Tigo 7 Pro قرار دارد. این خودرو همچنین از موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با 177 اسب بخار قدرت و 270 نیوتن متر گشتاور بهره می برد. گیربکس هفت سرعته مرطوب دوکلاچه (WDCT) نیز وظیفه انتقال نیرو به دیفرانسیل جلو را در این خودرو بر عهده دارد. شتاب رسمی این کراس اوور کمتر از 7 ثانیه است; بنابراین می توان این خودرو را یک کراس اوور سریع دانست.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *