شرایط فروش ریسپکت پرایم تیپ ۲ برای متقاضیان عادی اعلام شد [مرداد ۱۴۰۳]

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

گروه بهمن شرایط فروش دستگاه Spec Prime Type 2 را به متقاضیان عادی اعلام کرد. در بخشنامه فروش این شرکت متقاضیان عادی می توانند بدون پیش نیاز ثبت نام کنند. این رویداد فروش از ساعت ده صبح روز دوشنبه 29 مرداد 1403 آغاز شد و تا پایان ظرفیت ادامه خواهد داشت. در صورتی که تعداد متقاضیان این طرح بیش از تعداد خودروهای تخصیص یافته باشد، سازمان های مسئول به قرعه کشی اقدام خواهند کرد.

شرایط فروش Prime Type 2 با احترام به متقاضیان عادی، آگوست 1403:

شرایط فروش Prime Type 2 Respect به متقاضیان عادی اعلام شد [مرداد ۱۴۰۳]

Esteem 2 نوع جدید این خودرو است که اکنون جایگزین Esteem Prime Type 1 شده است. این خودرو دارای دو گزینه جدید است که شامل خوشه دیجیتال و اهرم تعویض دنده برقی است. طبیعتا این خودرو گرانتر از Respect Prime Type 1 است. سایر جنبه های Respect 2 مشابه مدل قبلی است.

Spec Prime Type 2 همچنان از موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با گیربکس اتوماتیک CVT استفاده می کند. 6 کیسه هوا، 10 نقطه، سانروف، فرمان برقی، گرمکن صندلی های جلو، صندلی راننده برقی، تهویه مطبوع برقی دستی، صفحه نمایش لمسی، دوربین 360 درجه، سنسور نور، سنسور باران، استارت خودرو با فشار یک دکمه، قابلیت خودرو را از ریموت کنترل روشن کنید اما ترمز دستی برقی، نگهدارنده خودکار، تزئینات داخلی چرم مصنوعی و سیستم کنترل پایداری از دیگر تجهیزات این سدان هستند.

Response Prime Type 2 رقیبی برای Arizo 5 Sport Facelift، Arizo 6 Pro Premium و KMC J7 است. قیمت این خودرو در بازار آزاد هم اکنون بالغ بر یک میلیارد و 295 میلیون تومان است. بنابراین خرید آن از طریق شرایط فروش بهمن موتور برای ارزان ترین متقاضیان حدود 140 میلیون تومان هزینه خواهد داشت. این خودرو همچنان در مقایسه با اکثر رقبای خود ارزانتر است. توزیع بالا و پیشنهاد جامع احترام پرایم از گروه بهمن، قیمت این خودرو را در بازار متعادل کرده است.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *