شرایط فروش فونیکس FX و تیگو ۸ پرومکس اعلام شد [شهریور ۱۴۰۳]

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

در روزهای گذشته مدیران خودرو شرایط فروش تیگو 7 پرو پریمیوم و آریزو 6 جی تی را اعلام کردند. اکنون زمان اعلام شرایط فروش Phoenix FX، Tigo 8 Pro Max IE و Tigo 8 Pro e Plus است. مشتریان می توانند این سه خودرو را به صورت اقساطی خریداری کنند.

شرایط فروش Phoenix FX، Tigo 8 Pro Max IE و Tigo 8 Pro e Plus از روز سه شنبه در نمایندگی های خودرو در سراسر کشور در دسترس متقاضیان قرار می گیرد. مشتریان برای خرید این خودروها باید در هنگام ثبت نام به جای پیش پرداخت حداقل 50 درصد قیمت خودرو را در اختیار شرکت قرار دهند. مابقی قیمت خودرو به صورت اقساط از یک تا پنج سال از مشتریان دریافت می شود. نرخ سود اقساط 23 درصد است. مهلت تحویل هر سه خودروی ذکر شده در این بخشنامه فروش 60 روز کاری می باشد.

شرایط فروش Phoenix FX، Tigo 8 Pro Max IE و Tigo 8 Pro e Plus، سپتامبر 1403:

شرایط فروش Phoenix FX و Tigo 8 Promax اعلام شد [شهریور ۱۴۰۳]

هر سه خودرویی که می بینیم در شرایط فروش بالا در بازار تثبیت شده اند. اختلاف قیمت این سه خودرو در شرایط فعلی بازار ایران به کمترین حد ممکن رسید. در این میان، تیگو 8 پرو ای پلاس بدترین حالت را دارد.

قیمت تیگو 8 پرو ای پلاس در بازار آزاد 2 میلیارد و 690 میلیون تومان است، یعنی مشتریان می توانند این خودرو را در بازار آزاد با قیمت ارزان تری نسبت به کارخانه با قیمت 108 میلیون تومان خریداری کنند. اختلاف قیمت فونیکس اف ایکس در بازار آزاد و کارخانه حدود 53 میلیون تومان است. تیگو 8 پرومکس نیز با قیمت 45 میلیون تومان بالاتر از قیمت کارخانه در بازار آزاد به فروش می رسد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *