شرایط فروش لاماری ایما هیبرید اعلام شد [تیر ۱۴۰۳]

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

آرین موتور پس از آغاز دور جدید ثبت نام خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه، شرایط فروش لاماری ایما هیبریدی را نیز اعلام کرد. بخشنامه فروش آرین موتور از نوع پیش فروش با قیمت فاکتور و موعد تحویل 90 روزه می باشد.

قیمت فعلی اعلام شده برای Lamari Ima HEV به شرح زیر است: بنابراین مواردی مانند هزینه حمل و نقل، هزینه شماره گذاری، مالیات بر ارزش افزوده و سایر بدهی های دولت به قیمت نهایی خودرو اضافه می شود. قیمت لاماری ایما هیبریدی ۱.۶ میلیارد تومان اعلام شد. برای به دست آوردن قیمت نهایی، باید حدود 15-20٪ از این مقدار را به قیمت نهایی اضافه کنید. بنابراین می توان گفت که قیمت لاماری ایما هیبریدی حدود 1.9 میلیارد تومان خواهد بود.

شرکت آرین موتور از متقاضیان خرید لاماری ایما هیبریدی خواست تا پس از ثبت نام مبلغ 800 میلیون تومان به حساب این شرکت واریز کنند. این بخشنامه فروش شامل مشارکت یا انصراف نمی باشد. هزینه تأخیر فقط 12 درصد در سال دریافت می شود.

شرایط فروش Mary Emma Hybrid ژوئیه 1403 هجری قمری:

شرایط فروش لاماری ایما هیبریدی اعلام شد [تیر 1403]

Lamari Emma Hybrid از موتور متفاوتی در مقایسه با نسخه احتراق داخلی استفاده می کند. موتور این خودرو ترکیبی از موتورهای احتراق داخلی و الکتریکی است. موتور احتراق داخلی یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر است که حداکثر قدرت 168 اسب بخار و 280 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. علاوه بر موتور بنزینی، یک موتور الکتریکی کوچک نیز وجود دارد. این موتور در زمانی که قدرت کم است به موتور بنزینی کمک می کند. مجموع راندمان دو موتور الکتریکی و موتور احتراق داخلی در Lamari Ima HEV به 174 اسب بخار قدرت و 300 نیوتن متر گشتاور خواهد رسید.

بزرگترین مزیت خودروهای هیبریدی برای مصرف کنندگان مصرف سوخت کمتر آنهاست. Lamari Ima Hybrid نیز در سیکل ترکیبی به 5.3 لیتر بنزین در هر صد کیلومتر نیاز دارد. شرکت سازنده ادعا می کند که شتاب Lamari Ima Hybrid یک ثانیه کمتر از مدل معمولی است.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *