شرایط فروش لیپ موتور C۱۱ اعلام شد؛ خودرو وارداتی جدید بازار ایران [شهریور ۱۴۰۳]

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

شرایط فروش لیپ موتور C11 توسط خودروسازی آرین اعلام شد. این شرکت خود را وارد کننده محصولات لیپموتور معرفی کرد. لیپموتور C11 یک کراس اوور برقی چینی است که به صورت خودروی وارداتی به بازار کشورمان عرضه می شود. علاوه بر این، کراس اوور دیگری از این برند با نام Lipmotor C01 نیز موجود است.

لیپ موتور یکی از برندهای جدید در صنعت خودرو در چین است که فعالیت خود را با تمرکز بر انرژی های نو آغاز کرد. از این برند چینی تاکنون دو کراس اوور C11 و C01 وارد ایران شده است. این خودروها کراس اوورهای کوچک با ظاهری مدرن و مشخصات مناسب محسوب می شوند. به نظر می رسد نسخه هیبریدی این خودرو با استقبال خوبی در بازار مواجه شود.

لیپموتور C11 در دو نوع وارد بازار ایران می شود. نسخه اول این خودرو کاملا برقی است. این تیپ از یک موتور الکتریکی با 270 اسب بخار قدرت و 360 نیوتن متر گشتاور بهره می برد. بسته باتری 69.2 کیلووات ساعتی نیز وظیفه تامین برق موتور الکتریکی را بر عهده دارد. حداکثر برد این نسخه 502 کیلومتر است.

نوع دوم لیپموتور C11 از موتور هیبریدی پلاگین استفاده می کند. این مدل علاوه بر موتور الکتریکی، یک موتور بنزینی سه سیلندر توربوشارژ نیز در زیر کاپوت دارد که از آن به عنوان ژنراتور استفاده می کند. باتری این نوع کوچکتر است و ظرفیت 30.1 کیلووات ساعت دارد.

شرایط فروش Leeb Motor C11 سپتامبر 1403:

شرایط فروش Leap Motor C11 اعلام شد; خودروی جدید وارداتی در بازار ایران [شهریور ۱۴۰۳]

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *