شرایط فروش کی ام سی تی ۹ اعلام شد [شهریور ۱۴۰۳]

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

شرکت کرمان موتور شرایط فروش KMCT 9 را برای شهریور 1403 اعلام کرده است. این وانت جدید و اتوماتیک کرمانی ها همچنان به صورت نقدی موجود است شرکت کرمان موتور قیمت این کامیون کوچک را یک میلیارد و 979 میلیون و 400 هزار تومان اعلام کرد. شماره گذاری این خودروی کوچک در روزهای اخیر آغاز شده و به احتمال زیاد به زودی شاهد حضور این خودرو در بازار کشورمان خواهیم بود.

شرایط فروش KMCT 9 شامل مزایای مشارکت و مزایای لغو نمی شود. در این بخشنامه فقط از متقاضیان جریمه دیرکرد معادل ۳ درصد در ماه اخذ خواهد شد. از آنجایی که KMC T9 به صورت نقدی فروخته می شود، سند رایگان و در دسترس مشتریان است.

شرایط فروش KMCT 9 سپتامبر 1403:

شرایط فروش KMCT 9 اعلام شد [شهریور ۱۴۰۳]

KMC T9 جدیدترین محصول کرمان موتور در بخش خودروهای تجاری سبک است. این خودرو یک کلاس بالاتر از KMC T8 است و از نظر آپشن، مشخصات فنی و طراحی نسبت به مدل قبلی برتری دارد. بزرگترین نقطه قوت KMC T9 گیربکس اتوماتیک آن است. این خودرو علاوه بر موتور دو لیتری توربوشارژ از جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک بهره می برد. عرضه KMC T9 با قیمتی کمتر نسبت به رقبایی مانند اتومات Tunland Photon یا توقف اتوماتیک Klott باعث شد پیکاپ موتور کرمان رقابت را قوی آغاز کند. حداکثر بازده موتور KMC T9 معادل 221 اسب بخار قدرت و 390 نیوتن متر گشتاور است. وزن خالص این پیکاپ 1970 کیلوگرم است.

تجهیزات KMC T9 شامل: 7 کیسه هوا، کنترل پایداری و کنترل کشش، ترمز دیسکی با ABS و EBD، ترمز اضطراری، کروز کنترل تطبیقی، سیستم هشدار برخورد از جلو، رادار عبور از خط، رادار نقطه کور، سنسور پارک و دوربین 360 درجه است دوربین ، شارژر بی سیم، صندلی های جلو برقی با بخاری، آینه های تاشو برقی با بخاری، سیستم سرگرمی با صفحه نمایش، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک و سانروف.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *