شرایط پیش‌فروش سورن پلاس دوگانه‌سوز اعلام شد [مرداد ۱۴۰۳]

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

شرکت ایران خودرو شرایط پیش فروش سورین پلاس دوگانه سوز را برای مرداد ماه 1403 هجری شمسی اعلام کرد. این بخشنامه فروش ویژه متقاضیان خرید این خودرو از سامانه یکپارچه با اولویت تابستان 1403 هجری شمسی می باشد. ایران خودرو برای این دسته از متقاضیان پیامک ارسال کرده است. شرکت ایران خودرو پس از راه اندازی مجدد تولید سورین پلاس دوگانه سوز بخشنامه های فروش و پیش فروش این خودرو را به متقاضیان اعلام می کند.

متقاضیان پیش خرید دوگانه سوز سورن پلاس دو گزینه دارند. آنها می توانند با ثبت نام در حساب شرکت و دریافت خودرو در دی ماه 1403 هجری شمسی 50 درصد از مبلغ خودرو را واریز کنند. همچنین می توانند در بهمن 1403 با پرداخت 45 درصد قیمت خودرو به عنوان پیش پرداخت سورین پلاس دوگانه سوز دریافت کنند. در حال حاضر قیمت خودروی سورین پلاس دوگانه سوز حدود نیم میلیارد تومان اعلام شده است اما احتمال افزایش آن در زمان تحویل خودرو به مشتریان وجود دارد.

شرایط پیش فروش دوگانه سوز سورن پلاس مرداد 1403:

شرایط پیش فروش سورن پلاس دوگانه سوز اعلام شد [مرداد ۱۴۰۳]

برخلاف نسل فعلی این خودرو، سورن پلاس دوال دارای موتور EF7 در زیر کاپوت است. بنابراین خرید این خودرو برای علاقه مندان به موتور EF7 راضی کننده خواهد بود. حداکثر بازده موتور EF7 در حالت بنزینی 113 اسب بخار و 153 نیوتن متر گشتاور خواهد بود. با جایگزینی گاز طبیعی با بنزین، قدرت به 97 اسب بخار و گشتاور به 136 نیوتن متر کاهش می یابد. سورن پلاس دوگانه سوز اولین بار در سال 2019 به بازار عرضه شد و از آن زمان تاکنون ایران خودرو این خودرو را در بازه های زمانی مختلف عرضه کرده است. طبیعتا فرآیند تولید دوگانه سوز سورن پلاس به صورت مرحله ای انجام شد.

در مدل دوگانه سوز سورن پلاس مانند سایر مدل های سمند، سورن و دنا یک گیربکس 5 سرعته دستی وظیفه انتقال نیرو را بر عهده دارد. شتاب رسمی صفر تا درصد برای این خودرو 13 ثانیه است. مصرف سوخت کل 7.5 لیتر در هر صد کیلومتر است. حداکثر سرعت این خودرو 190 کیلومتر بر ساعت است. حجم محفظه بار در نسخه های معمولی سمند و سورین حدود 500 لیتر است در حالی که حجم نسخه های دوگانه سوز به 350 لیتر می رسد. 100 لیتر از این فضا به کپسول گاز و 50 لیتر دیگر برای اتصالات کپسول گاز در دسترس است.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *