شرایط پیش فروش سایپا اعلام شد [مرداد ۱۴۰۳]

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

شرکت سایپا شرایط پیش فروش برخی از محصولات خود را برای مرداد ماه 1403 هجری شمسی اعلام کرد. شرایط پیش فروش سایپا در مرداد ماه 1403 هجری شمسی برای گروه های مختلف متقاضی از جمله طرح جمعیت جوانان، طرح نوسازی خودروهای فرسوده و متقاضیان عادی فراهم می شود. خودروهای اقتصادی و پرطرفدار سایپا مانند کویک، سینا و سهند در این بخشنامه به متقاضیان ارائه می شود.

شرایط پیش فروش در سایپا مرداد 1403 هجری قمری:

میز 1

شرایط پیش فروش سایپا اعلام شد [مرداد ۱۴۰۳]

جدول 2

شرایط پیش فروش سایپا اعلام شد [مرداد ۱۴۰۳]

با توجه به جدول بالا متقاضیان طرح تعویض خودروی فرسوده گزینه های بیشتری دارند. سهند اس، کوییک GX-L با 85 و ساینا اس با 85 سه گزینه برتر موجود برای این دسته از متقاضیان هستند. برای متقاضیان معمولی، فقط Quick GXR-L ارائه می شود، اگرچه متقاضیان در طرح تعویض خودروی کارکرده نیز می توانند این وسیله نقلیه را انتخاب کنند. متقاضیان طرح فقط برای جمعیت جوانان می توانند Quick GXR-L را انتخاب کنند.

روش پرداخت مشتریان در شرایط پیش فروش سایپا به صورت نقدی و آنلاین می باشد. مشتریان برای دسترسی به این بخشنامه فروش باید در سایت فروش آنلاین سایپا حساب کاربری ایجاد کنند. سپس مشتریان می توانند از طریق سایت فروش آنلاین سایپا به صورت آنلاین پرداخت کنند. این بخشنامه از ساعت ده صبح روز چهارشنبه سوم مرداد 1403 هجری شمسی در دسترس متقاضیان قرار می گیرد و تا تکمیل ظرفیت معتبر است. ثبت نام خودرو توسط مشتریان از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.co انجام می شود.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *