شرکت ارتباطات زیرساخت:‌ وضعیت اینترنت بین‌الملل عادی شد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایرنا: شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد که در پی قطع فیبر که منجر به قطع اینترنت در کشور شد، وضعیت ارتباطات بین المللی به حالت عادی بازگشت.

شرکت ارتباطات زیرساخت در روز چهارشنبه 29 تیر 1403 هجری شمسی در اطلاعیه ای اعلام کرد: اکثر ارتباطات بین المللی اینترنت که به دلیل قطع فیبرهای نوری در کشورهای همسایه دچار کاهش ترافیک شده بودند، به حالت عادی بازگشتند.

در اطلاعیه این شرکت خاطرنشان شده است که ایجاد ظرفیت ذخیره در دو سال گذشته با وجود قطع گسترده ارتباطات بین المللی با ظرفیت بیش از آن کمترین تاثیر را بر خدمات مورد استفاده مردم کشور داشته است. بیش از 4 ترابایت در ثانیه و در حال حاضر افت ترافیک شبکه به دلیل قطع لینک های بین المللی وجود ندارد و وضعیت اتصال عادی است.

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی، ساعتی پیش مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد با وجود قطعی حدود 40 درصدی ظرفیت دسترسی بین المللی اینترنت در کشورهای همسایه، با اقدامات شرکت زیرساخت ارتباطات برای توزیع ترافیک بین المللی اینترنت از سایر خطوط کمتر دیده می شود که تنها نیمی از این افت در شبکه مخابراتی کشور است که به زودی ترمیم خواهد شد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *