شرکت برق: تاکنون ۱۶۰ اداره پرمصرف شهر تهران مشمول قطع برق شدند

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایلنا: مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ، مصرف برق در این شهر را از مرز 5100 مگاوات عبور داد و گفت: تاکنون برق 160 دفتر پرمصرف پایتخت به دلیل عدم همکاری در این زمینه قطع شده است. کاهش مصرف برق.

کامبیز نظریان ضمن اعلام این خبر گفت: بیش از 10 تا 15 درصد مصرف برق در پایتخت به نهادهای دولتی باز می گردد و به همین دلیل همکاری کاربران اداری در شهر تهران می تواند تاثیر بسزایی در کاهش برق داشته باشد. مصرف در دوره ممنوعیت ساعات اوج مصرف در روز هستند

وی با بیان اینکه در روز یکشنبه؛ 19 تیرماه گذشته، همکاری دستگاه های اجرایی منجر به کاهش 120 مگاواتی مصرف برق شد که نشان می دهد این عدد معادل برق مصرفی 120 هزار مشترک خانگی است و بر اساس بررسی های انجام شده، امکان کاهش مصرف برق تا سقف وجود دارد. در این منطقه به 180 مگاوات می رسد.

وی با قدردانی از اداراتی که در این زمینه همکاری مناسبی داشتند، گفت: در حال حاضر تمامی ادارات و نهادهای عمومی شهر تهران به کنتورهای هوشمند مجهز شده اند و میزان و نحوه مصرف آن ها به صورت لحظه ای توسط سامانه های هوشمند برق پایتخت رصد می شود. .

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران همچنین تایید کرد: قطعی برق دفاتر پرمصرف به گونه ای برنامه ریزی شده بود که وقفه ای در ارائه خدمات به مشترکان ایجاد نشود.

نظیریان توضیح داد: مصرف برق تهران در روز یکشنبه؛ در 19 تیرماه از مرز 5100 مگاوات گذشت و نسبت به هفته گذشته 300 مگاوات افزایش یافت، بنابراین انتظار می رود مشترکان بزرگ به ویژه در بخش اداری در تامین برق مورد نیاز سایر شهروندان با این شرکت همکاری کنند. و توزیع عادلانه انرژی

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *