شرکت فراورده‌های نفتی: گیلان هنوز از مسافران تخلیه نشده / فقط در لاهیجان دو میلیون لیتر مصرف سوخت داشتیم / از ظرفیت قزوین و کرج و نفتکش‌های آنان برای سوخت‌رسانی سریعتر به رودبار استفاده می‌کنیم

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

مدیرعامل شرکت فرآورده های نفتی گیلان با بیان اینکه این استان هنوز از مسافران هفته گذشته تخلیه نشده است، گفت: تنها در لاهیجان دو میلیون لیتر سوخت مصرف کردیم. با خروج مسافر، استان گیلان و ایستگاه ها نیز به حالت عادی باز می گردند.

مجتبی شکری، مدیرعامل شرکت فرآورده های نفتی گیلان با بیان اینکه تامین به موقع بنزین در اولویت وزارت نفت و شرکت فرآورده های نفتی است، خاطرنشان کرد: انبار فرآورده های نفتی گیلان، انبار تدارکات متصل به شرکت فرآورده های نفتی است. خط کشی و محصول مورد نیاز گیلان را مستقیماً از خط عرضه کنید.

وی با بیان اینکه مخازن فرآورده های مورد نیاز پمپ بنزین های استانداری را از انبار کیلان دریافت و به جایگاه ها تحویل می دهند، گفت: در انبار کیلان بنزین به اندازه کافی وجود دارد و ذخیره مورد نیاز تامین شده است مشکلی در مورد کمبود بنزین در استان وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت فرآورده های نفتی منطقه گیلان با بیان اینکه هفته گذشته شاهد حضور میلیونی مسافر و ایجاد صف های طولانی در مقابل پمپ بنزین ها بودیم، تصریح کرد: ازدحام خودروها و تردد خودروها در جاده های شهری و داخلی گیلان طی گذشته است تعطیلات باعث شد تانکرها در ترافیک گیر کنند و در زمان رفتن به ایستگاه ها و بازگشت به انبار برای سوخت گیری صرفه جویی کنند.

شکوری قطع توزیع سوخت برخی از پمپ بنزین ها یا تعطیلی موقت برخی از جایگاه ها در هفته گذشته را به دلیل اختلال در تردد تانکرها عنوان کرد و افزود: با وجود پایان تعطیلات همچنان شاهد حضور مسافران در گیلان و ما انتظار داشتیم تا روز جمعه مسافران از استانداری خارج شوند، اما این اتفاق نیفتاد و به همین دلیل در جایگاه‌های سوخت به ثبات عمده رسیده‌ایم که انتظار می‌رود وضعیت مصرف سوخت به حالت اولیه بازگردد در استان طی دوره آتی عادی است. چند روزه

وی با بیان اینکه از ظرفیت قزوین و کرج و تانکرهای آنها برای سوخت گیری سریعتر پمپ بنزین های رودبار بهره برداری می کنیم تا وقفه ای در سرویس دهی ایجاد نشود، گفت: طبق آمار جاده شرق گیلان و لاهیجان بزرگراه است. جاده ای پرتردد و سیار که فقط دو میلیون مسافر در لاهیجان دارد و مصرف ما یک لیتر سوخت بود و با خروج مسافر استان گیلان و جایگاه ها هم به حالت عادی برمی گردند.

مدیرعامل شرکت فرآورده های نفتی گیلان با بیان اینکه 130 نقطه برای تامین فرآورده های نفتی و 100 نقطه گاز طبیعی فشرده در استانداری گیلان وجود دارد، افزود: با توجه به پراکندگی در استانداری، نقاط سوخت در جایگاه مناسبی قرار دارند و نیاز به 10 نقطه دارند. برای ارائه خدمات بهتر جایگاه سوخت در کنار مجتمع خدماتی مناسب در حال ساخت است و با استفاده از این جایگاه ها شاهد پوشش بهتر توزیع سوخت خواهیم بود.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *