شهاب حسینی در پی حواشی صحبت هایش در اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه: مقصودم آقای معتمدی نبود؛ او به مانند هر استاد دیگری حق دارد شاگرد خلف خود را مورد تشویق قرار دهد / امید به روزی که همه چیز بر جای درست خود بنشیند

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

شهاب حسینی پس از سخنرانی خود در اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه تهران متنی را منتشر کرد.

این بازیگر و عضو هیئت داوران جشنواره فیلم کوتاه نوشت: با سلام و احترام

طی تماسی از دبیر جشنواره فیلم کوتاه به من اطلاع دادند که به نظر می رسد پس از سخنرانی من در مراسم اختتامیه این تصور ایجاد شد که اعتراض من به دخالت در آرای داوری در بخش ملی است.

لازم به ذکر است که آرای هیئت محترم منصفه مطابق با انتخاب های انجام شده بوده است و اگر قصد تداخل با آرای هیئت منصفه در قالب دستوری وجود داشت، بلافاصله انصراف می دادم. زیرا شأن هیئت منصفه بالاتر از هر مصلحتی است.

قصد کار ضعیف و بی نتیجه بود و مورد استقبال سازمان ها و نهادهای غیر مرتبط و غیرتخصصی قرار گرفت، نکته اینجاست که این حمایت ها می تواند به درستی اتفاق بیفتد و صرفاً به دلیل استانداردهایی که به دنبال آن هستند نباشد.

سعی کردند هدف این انتقاد را به سمت آقای معتمدی سوق دهند و باید به این نکته اشاره کرد که اصلاً اینطور نیست و ایشان هم مانند هر استاد دیگری حق دارند جانشین خود را تشویق کنند.

به امید روزی که همه چیز سر جای خودش قرار گیرد و خداوند به ما فیض تشخیص و تشخیص و هدایت به راه راست را عنایت فرماید.

آمین

کوچکترین آنها آقای شهاب الدین حسینی

شایان ذکر است شهاب حسینی که در اختتامیه این جشنواره یکی از داوران مسابقه ملی فیلم بود، نسبت به تعریف غیرمعمول داوران از برخی فیلم ها واکنش نشان داد و گفت: فیلمسازان خوب را نمی توان با جوایز بیرون تربیت کرد. از آنها از روند داوری در جشنواره ها، حضار سخنرانی شهاب حسینی احمدرضا معتمدی، داور بخش بین المللی جشنواره بود که مدیری خارج از عرف داوری را احضار و از وی تقدیر کرد. پس از این اتفاقات، کمال تبریزی، یکی از داوران مسابقه فیلم های ایرانی، در یادداشتی نوشت که تمامی نامزدها و برندگان مسابقه فیلم های ایرانی جمع بندی و نظر نهایی همه داوران بوده و هیچ نظری خارج از هیئت داوران گرفته نشده است. اجرای تصمیم گیری جمعی

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *