شهادت خللی در مقاومت امت اسلامی در برابر زور و اشغال ایجاد نخواهد کرد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایسنا: رئیس جمهور در پیامی شهادت یحیی السنوار را به مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، غزه و تمامی آزادگان جهان تبریک و تسلیت گفت.

مسعود باشیان در پیامی به مناسبت شهادت جناب یحیی السنوار اظهار داشت: جهاد در برابر تجاوز و دادن آزادی و رهایی به صاحبان واقعی سرزمین های اشغالی حرکتی بزرگ و هدفی متعالی است که متوقف نخواهد شد. ترور و حذف قهرمانان این عرصه.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم ترین

خبر ترور و شهادت مبارز نستو، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس جناب آقای یحیی سنوار، اگرچه برای همه آزادیخواهان جهان به ویژه مردم قهرمان فلسطین دردناک و دردناک بود. در عین حال نشانی آشکار از جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی و کشتار کودکان غیرقابل مهار است.

شهید سینوار در طول عمر گرانقدر خود سال ها در اسارت رژیم ظالم صهیونیستی ماند و پس از آن تا آخرین لحظه عمر پرافتخار خود قهرمانانه جنگید و تسلیم نشد.

جهاد در برابر تجاوز و تقدیم هدیه آزادی و رهایی به صاحبان واقعی سرزمین اشغالی، حرکتی بزرگ و هدفی متعالی است که در ترور و تبعید قهرمانان این عرصه متوقف نخواهد شد.

همانطور که شهید عزیز اسماعیل هنیه فرمودند: «عذا برو، استاد، برخیز، استاد»، دشمن بداند که با شهادت سرداران، قهرمانان و رهبران، هیچ نقصی در مقاومت ملت اسلامی در برابر زور و زور نخواهد بود. شغل .

شهادت این رهبر شجاع جهادی شهید یحیی سنوار را به مقام معظم رهبری، مردم مستضعف غزه و همه آزادی خواهان جهان تبریک و تسلیت عرض می کنم.

مسعود پزشکیان

رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *