شهرداری اهواز: طرح عفاف و حجاب در شهرداری و شهر اجرا می‌شود

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

تسنیم: مشاور امور بانوان شهرداری اهواز گفت: طرح عفاف و حجاب در شهرداری و شهر اهواز در حال اجراست.

اولین جلسه برنامه ریزی حجاب و عفاف در شهرداری و کلانشهر اهواز با حضور نمایندگان بانوان معاونین شوراها، مناطق و سازمان ها در شهرداری، مسئول راهبه های ستاد احیای امربه معروف، ناهی تک منکر استان، نماینده بسیج جامعه زنان و مسئولین خواهران امام حسین (علیه السلام) و امام علی (علیه السلام)

مریم داغلا; مشاور امور بانوان شهرداری اهواز در این جلسه گفت: حجاب و عفاف از وظایف شرعی و قانونی در جامعه محسوب می شود و تلاش برای تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب ضروری است که نقش عمده و موثری در جامعه ایفا می کند. . تحکیم بنیان خانواده و ترویج فرهنگ عمومی. لذا گسترش این مهم در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.

وی افزود: تکریم ارباب رجوع زمینه ساز توسعه مدیریت شهری در شهرداری است. باید به عفاف و حجاب به عنوان یکی از قوانین اصلی کشور توجه جدی شود و با توجه به اینکه مناطق، سازمان ها و معاونت های مجموعه شهرداری به صورت روزانه پذیرای تعداد زیادی از مردان و زنان هستند، باید مورد توجه قرار گیرد. به امور اسلامی هنگام بازدید از این گروه ها باید در نظر گرفته شود.

به گزارش دغاغله، بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص عفاف و حجاب 10 وظیفه به شهرداری ها واگذار شد که شهرداری اهواز متعهد به اجرای این وظایف است.

به گزارش تسنیم، در پایان این جلسه مقرر شد در اسرع وقت طرح جامع توسط حاضران به سازمان های مربوطه و شهر اهواز ارسال شود. همچنین طبق مذاکرات انجام شده مقرر شد برای اجرای مشترک طرح های کارآمد و موثر در حوزه حجاب و عفاف همکاری موثری بین شهردار، بسیج و سازمان احیا صورت گیرد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *