شهردار اصفهان در پاسخ به «انتخاب»: راه حل نهایی فرونشست چیزی جز جریان زاینده رود و آبگیری بستر‌های زیرزمینی نیست / هر چقدر به سمت شمال شهر برویم، ضریب‌فرونشست بیشتر می‌شود

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

چهارشنبه 30 شهریور نشست خبری علی قاسم زاده شهردار اصفهان در خانه مشروطه این شهر برگزار شد. این جلسه در حالی برگزار شد که در ابتدای جلسه برق آن منطقه قطع شد.

شهردار اصفهان در این جلسه در پاسخ به خبرنگار «اصفهان» در خصوص بحران انحطاط این شهر و گسترش مهاجرت به شمال گفت: نزول اصفهان در حوزه افول یک واقعیت است. تحقیقات مقدماتی و تکمیلی انجام شد تا محل‌های فرود را مشخص کند و اکنون آن‌طور که می‌گویند جای نگرانی نیست در مورد برخی از نقاط شهر.”

وی درباره مکان های در معرض خطر افزود: در جنوب اصفهان مشکل فرونشست تا محور مسجد سید نداریم اما از مسجد سید به بعد فرونشست مشخص است. ” هر چه به سمت شمال پیش برویم، عامل فرونشست بیشتر می شود.

قاسم زاده درباره حل بحران فرونشست گفت: پژوهش دوم اگرچه در مأموریت ما نبود، اما مداخلاتی برای کاهش خسارت فرونشست است. لایه های زیرزمینی و در جاهایی که بناهای تاریخی داریم می توانیم با همکاری میراث فرهنگی دغدغه مردم را برطرف کنیم.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *