شکایت رسمی رئال: رد صلاحیت از رئیس لالیگا!

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

منابع اسپانیایی – نوشتند که دادگاه اداری ورزش تحقیقاتی را در مورد رئیس لالیگا آغاز کرده است و ممکن است شکایتی در این زمینه مطرح شود. رئال مادرید منجر به محرومیت می شود.

پس از رد صلاحیت پدرو روشا به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا، دادگاه اداری ورزش به شکایت دیگری از یک مدیر عالی رتبه فوتبال اسپانیا رسیدگی خواهد کرد. این موسسه با توجه به شکایتی که از رئال مادرید مطرح شده بود تصمیم گرفت برای خاویر تباس، رئیس لیگ اسپانیا پرونده ای باز کند و گفته می شود احتمال محکومیت تباس زیاد است.

چند ماه پیش رئال مادرید از طریق فلورنتینو پرز به شورای عالی ورزش (CSD) شکایت کرد. موضوع شکایت قرارداد لیگ اسپانیا با بنیاد CVC به عنوان حامی مالی باشگاه های اسپانیایی است. توافقی که رئال مادرید و بیلبائو آن را رد کردند. رئال معتقد است لیگ اسپانیا به صورت غیرقانونی و با تبعیض آشکار با این موسسه به توافق رسیده است اما لیگ اسپانیا هرگونه اتهامی در این زمینه را رد می کند.

رئیس لیگ اسپانیا با حکم دادگاه می تواند از سمت خود تعلیق شود. به نوبه خود، شورای عالی ورزش اسپانیا نیز بررسی خواهد کرد که آیا از طریق هیئت مدیره این بدنه برای تعلیق موقت تباس حرکت کند یا خیر.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *