شینا انصاری، رییس سازمان محیط زیست: آتش‌سوزی گسترده در حوالی منطقه حفاظت شده «نئور» در استان اردبیل به‌طور کامل مهار شد/ از مردم تقاضا می‌کنم بدون رعایت ملاحظات ایمنی، در طبیعت آتش روشن نکنند/ سهل‌انگاری ما می‌تواند به ذخیره طبیعی ایران آسیب جدی بزند

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اعلام مهار آتش سوزی گسترده در محدوده منطقه حفاظت شده «نیور» در استانداری اردبیل از مردم خواست بدون رعایت نکات ایمنی آتش سوزی در طبیعت ایجاد نکنند.

بر اساس این گزارش، آتش سوزی گسترده ای که از ساعت 18 دیروز در اطراف منطقه حفاظت شده «نیور» در استانداری اردبیل آغاز شده بود، ساعت 11 صبح – به طور کامل مهار شد. از رایزنی های جناب آقای نیکزاد نایب رئیس محترم شورا، پیگیری های جناب آقای قاسم پور مدیرکل محیط زیست در استانداری و هماهنگی استاندار محترم تشکر می کنم.

نیروهای محلی، هلال احمر، ارتش منطقه، فعالان محیط زیست و فعالان منابع طبیعی در عملیات اطفای حریق منطقه «نیور» شرکت کردند. بیایید همه با هم از محیط زیست ایران محافظت کنیم.

اگرچه با تلاش امدادگران آتش به منطقه ذخیره نیور سرایت نکرد اما از مردم عزیز می خواهم بدون رعایت نکات ایمنی آتش سوزی در طبیعت ایجاد نکنند. بی توجهی ما می تواند آسیب جدی به ذخایر طبیعی ایران وارد کند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *