ارسال وسیع پیامک به روحانیون برای تبلیغ علیه پزشکیان

تبلیغات بنری

هورناز (hornaz.ir):

در بسته خبری بعدی مهم ترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته را با هم مرور می کنیم. این صبحانه مفید و مختصر خبری را بخوانید.

ارسال پیامک های حجیم به روحانیون تبلیغاتی علیه پزشکان با وعده 2 میلیون تومان
در پی تلاش برای تغییر آرای روستاییان و اهالی سایر مناطق کشور، در تازه ترین اقدام پیامک های دسته جمعی برای روحانیون ارسال شده است تا با پزشکان برخورد کنند. در متن این پیامک ارسالی از سوی شورای امر به معروف و نهی از منکر آمده است: با سلام خدمت دانشجویان عزیز، اگر برای انتخابات در حال تبلیغ بلایای سیاسی، اقتصادی و فرهنگی دولت روحانی هستید، پیامک ارسال کنید. ” شماره 1 این سامانه تا 24 تیرماه 20 میلیون ریال هدیه قرعه کشی دریافت کنید.

تخلف فتح از انتخابات و حمایت آن از جلیلی
رئیس دستگاه اجرایی فاران امام با بیان اینکه در کنار کاندیدای اصلح جناب آقای دکتر جلیلی هستیم، گفت: اطمینان دارم با انتخاب آقای سعید راه حاج قاسم راه شهدا خواهد بود. غالب شدن پیروز شدن چیره شدن.” راه مدافعان حرم و راه مقاومت ادامه خواهد داشت.»

ظریف: نمی‌دانم جلیلی کجا این دروغ‌ها را می‌گوید
ظریف در برنامه زنده حسن اکمیری و مصطفی فقیهی گفت: من نمی دانم جلیلی این دروغ ها را کجا می فرستند و مغز متفکر آنجا پسر کیست؟ من اعصاب تماشای دروغ های گالیله را ندارم.

زنگنه: شما 10 و 20 میلیارد دلار از دست دادید و به نفع ابوظبی و دیگران کار کردید.
بیژن زنگنه در پاسخ به ادعای سعید جلیلی درباره الهلال گفت: هرکس بگوید شما را ارزان فروخته اید، راست می گوید که می تواند قرارداد بهتری ببندد. شما ده تا بیست میلیارد دلار کشور را از دست دادید و برای ابوظبی و دیگران کار کردید و در نهایت معلوم نیست چقدر باید بپردازیم و این مدیریت شما بود چون ما بیهوده بودیم.

صالحی: جلیلی می گفت قطعنامه 1929 خیلی مهم نیست
صالحی خاطرنشان کرد: نظر جلیلی این بود که ما در بند 41 از فصل هفتم هستیم که مهم نیست، اما به گفته دکتر ظریف اینطور نبود، زیرا در بند 42 اقدام نظامی علیه ایران مجاز است.

حضور خانواده جلیلی در این سازمان توسط یکی از مسئولان سابق سیدواسیما افشا شد
مسئول سابق صداوسیما تایید کرد: پسرعمو [جلیلی] چگونه نماینده سیاسی شد که اسفندماه با حکم دفتر رهبری برکنار شد؟ پس از برکناری نماینده سیاسی سابق و رئیس ستاد [جلیلی]او نماینده سیاسی می شود و فرد برکنار شده مشاور عالی سازمان می شود.

ظریف: شعار ما زنده باد مخالف من است.
ظریف تاکید کرد: ما به دنبال دلیل و منطق و دلیل هستیم و با دروغ و فریب و دروغ با هم دشمنیم، اما نه با یکدیگر. ما هرگز از کلمه “مرگ” برای هموطنان خود استفاده نمی کنیم، ما برای “زندگی” آمده ایم. شعار ما زنده باد حریف من است. نه «مرگ بر این و آن».

حمیدرضا علیمی از پزشکان حمایت کرد
حمیدرضا علیمی، مداح اهل بیت ویار و دوست سید جواد ذاکر، از پزشکان حمایت کرد و در توئیتی با هشتگ انتخاباتی نوشت: «ما خط خود را چپ و راست نخواندیم. همه با ما در راه علی هستند…

جلیلی یکی از اعضای ارشد ستاد جلیلی است: چرا از دیوار سفارت بالا می روید؟
عباسی، یکی از اعضای ارشد ستاد جلیلی نوشت: «چرا چند بار برای جمع‌آوری رأی از دیوار سفارت در ایران بالا می‌رویم؟» اما حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه محکوم نشد. هویت ایرانی کجاست؟ دکتر جلیلی حافظ آزادی و استقلال کشور است و با احترام به دیگران عظمت ایران را به جهانیان نشان می دهد.

فرزند شهید جهان آرا تحت حمایت پزشکان قرار گرفت
سید حمزه جهان آرا فرزند شهید جهان آرا از پزشکان حمایت کرد و در توئیتی با هشتگ پزشکان نوشت: موضوع رای دادن به جلیلی نیست، مهم تفکر افراطی حاکم است.

اظهارات تند یک خبرچین از «محسن المنصوری»
چالش بین مخبر و جناح های حامی جلیلی و ثبات از زمان تشکیل دولت وجود داشته و اکنون به اوج خود رسیده است. محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور است که ساعتی پیش به عنوان رئیس دیوان جلیلی در مراسم حمایت از روستایی که توسط دولت برگزار شد شرکت کرد.

پیام روحانی به مردم
حسن روحانی رئیس جمهور دوره های یازدهم و دوازدهم در پیامی خطاب به مردم گفت: به کسانی که تحریم را قبول ندارند و ممکن است تحریم ها را دوباره اعمال کنند رای ندهید.

رسای: خودش زد
رسایی مشاور جلیلی در جلسه حامیان جلیلی در موصلی تهران در پاسخ به کسانی که به او می‌گفتند قالی‌باف را به شدت کتک زدی، گفت: خود قالی‌ساز خودش را زد.

شریف زرچی استاد جلیلی حتی یک روز هم در شریف درس نخواند
دکتر علی شریف زرچی نوشت: نمی دانم طرفداران جلیلی چه علاقه ای به ثبت نام وی در دانشگاه شریف دارند. وی فارغ التحصیل دانشگاه امام صادق است و پایان نامه خود را زیر نظر امام جمعه مشهد به پایان رساند و طبق اعلام رئیس دانشکده مدیریت شریف حتی یک روز در دانشگاه شریف تحصیل نکرد.

نهاد ریاست جمهوری تقریبا تعطیل است
المهاجرانی نوشت: با یکی از مدیران سابق بنیاد ریاست جمهوری صحبت می کردم. من 12 سال معاون نخست وزیر و رئیس جمهور بوده ام. من موسسه را می شناسم. گفت: موسسه تقریبا تعطیل است. همه مدیران بزرگ و میانی برای تبلیغ جلیل به شهرها رفته اند! زمانی که رئیس سازمان رئیس ستاد می شود. بنیاد نیز به ستاد می پیوندد.

اتوبوس های شهرداری در اطراف محل سخنرانی در موصلی و گالیله
تصاویری از اتوبوس های شهرداری در اطراف محل سخنرانی موصلی و جلیلی منتشر شد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *