صبحانه خبری، ۷ تیر ۱۴۰۳؛ از اعلام حمایت روحانی از پزشکیان

تبلیغات بنری

هورناز (hornaz.ir):

در بسته خبری بعدی مهم ترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته را با هم مرور می کنیم. این صبحانه مفید و مختصر خبری را بخوانید.

پیام تصویری ظریف: روز جمعه با ۲۱ نفر به پای صندوق های رای بروید و به «شماره ۲۲» رأی دهید.
دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه سابق با انتشار کلیپی نوشت: به تصمیم کسانی که رای نمی دهند احترام می گذارم. من ناراحتی آنها را از صمیم قلب درک می کنم، اما به نظر من این اقدام باعث موفقیت اقلیت می شود نه تحقق آرمان های اکثریت. حق نفوذ را نگیرید. ایران جمعه منتظر شماست. طرفداران Doctor Medical اکثریت این جامعه هستند که رقیبی به جز خودشان ندارند. اگر رای نیاوردند؛ پس روز جمعه با ۲۱ نفر به پای صندوق های رای بروید و به «شماره ۲۲» رأی دهید.

مشاور گلیلی: باید منحل شود تا شخص دیگری وارد نشود
امیرحسین ثابتی مشاور سعید جلیلی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در توییتی که در سوم دی ماه 1402 منتشر شد نوشت: انحلال به روش کنونی مصداق نمایش و کاریکاتور است و نتیجه عکس است. اگر قرار است پلتفرمی منحل شود، چرا مسئولان از توییتر و اینستاگرام استفاده می کنند؟ چرا این فیلتر به راحتی در دسترس عموم است؟

وقتی شکست بخورند، ژن‌های من را مقصر اصلی می‌کنند
احمد زیدآبادی در تحلیلی از وضعیت انتخاباتی در کانال تلگرامی خود نوشت: «تاکنون همه اقدامات و محاسبات جبهه نیروهای انقلاب در مورد روند انتخابات اشتباه بوده است، به نظرم شیخ احمد جنتی را با شکست مواجه خواهند کرد متهم اصلی حقیقت این است که شورای نگهبان آنها را در این شرایط سخت قرار داده است.

اشاره آذری جهرمی به وعده های اصولگرایان
محمد جواد آذری جهرمی در کانال تلگرامی خود نوشت: میلیون شغل ایجاد کردند، 4 میلیون خانه ساختند، مرغ 9000 تومان شد، دلار کاهش یافت، خودروهای فرسوده وارد کردند، بیهوشی را درست کردند، فساد جمع کردند. وعده های آنها کاملا درست است! قبل و بعد از انتخابشان قول می دادند که بادمجان کی می رسد و این بار…

ساعت 8 صبح امروز آخرین مهلت اعلام آگهی های انتخاباتی است
فرصت تبلیغات برای نامزدها در ساعت هشت صبح پنج شنبه یعنی 24 ساعت قبل از شروع رای گیری به پایان می رسد.

اطلاعیه حمایت معنوی از پزشکان
حسن روحانی رئیس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در پیامی ویدئویی به مناسبت چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت خود را از مسعود مزیگیان اعلام کرد و از مردم خواست به این کاندیدایی که دارای ویژگی هایی چون صداقت و شجاعت است رای دهند. و احقاق منافع روز جمعه 17 تیر ملی است، رای. وی افزود: از افرادی که خواهان تعامل سازنده با دنیا هستند و خواهان اعتدال در کشور هستند می خواهم روز جمعه به دکتر مسعود مازیکیان رای دهند.

شریعتمداری: ائتلاف کاندیداهای اصولگرا یک ضرورت است
حسین شریعتمداری نوشت: ائتلاف نامزدهای جبهه انقلاب یک ضرورت اسلامی و انقلابی است و نادیده گرفتن آن از سوی هرکسی، بی توجهی آشکار به این اصول و مبانی تلقی می شود. بنابراین اگر برخی از کاندیداها در جریان مناظره ها اعلام کردند که در میدان باقی می مانند، خدای ناکرده انصراف به نفع دیگری را کوچک شمردن وعده قبلی خود تلقی نکنند، زیرا متعهدان برای اطمینان به فکر تغییر نظر هستند. نتیجه ای که شایسته خداوند است و باید بدانند.

بابک زنجانی توییت های جلیلی، قالیباف و زاکانی را بازنشر کرد
بابک زنجانی، یکی از مطرح‌ترین متهمان اختلاس در صنعت نفت که به تازگی از زندان آزاد شده است، توییت‌های جلیلی، قالیباف و زاکانی از جمله درباره پرونده «الهلال» را در شبکه اجتماعی «ایکس» بازنشر می‌کند.

حمله ضمنی یکی از اعضای جبهه مقاومت به قالی‌ساز
نبویان نماینده مجلس و عضو جبهه پایداری نوشت: مردم عزیز ایران! بر اساس اطلاعات دریافتی عملیات رسانه ای گسترده ای با هدف حذف دکتر جلیلی از عرصه مسابقات آغاز می شود. ضمن تکذیب هرگونه اخبار و شایعاتی مبنی بر عقب نشینی وی و تاکید بر هوشیاری همه حامیان، انشاالله به زودی جشن پیروزی جبهه انقلاب را خواهیم گرفت.

عبدالمالکی: به جلیلی رای دهید
حاج عبدالمالکی، وزیر اسبق راه در دولت ریاست جمهوری و ایده «ایجاد فرصت های شغلی میلیونی» با انتشار توییتی در حمایت از سعید جلیلی نوشت: دکتر دکتر را می شناسم. جلیلی از سال 1391 از نزدیک در خدمت آیت الله رئیسی هستم با آگاهی کامل می گویم: سعید جلیلی ادامه شهید رئیسی است.

کاظم صدیقی روز جمعه در روز انتخابات تهران به عنوان نخست وزیر انتخاب شد
نماز جمعه این هفته 17 تیر 1403 در تهران به امامت کاظم صدیقی و در مصلی امام خمینی (رضوان الله علیه) تهران اقامه می شود. انتخابات ریاست جمهوری نیز در این روز برگزار می شود.

حمایت مرتضی جوادی امید من برای پزشکان است
حجت الاسلام والمسلمین مرتضی جوادی آملی در پیامی با برشمردن شرایط کنونی کشور و جهان حمایت خود را از مسعود بزکیان اعلام کرد: اینجانب مرتضی جوادی آملی در راستای اهداف اعلام شده و تعهدات پذیرفته شده و با این ملت بزرگ دانش و دانا، کشور به نفع مسعود مادیجیان رای داده است و من عزت و سربلندی همه ملت را از ایزدی ها می خواهم.

انصراف قاضی زاده از انتخابات

قاضی زاده هاشمی در توییتی در توییتر خود از ادامه رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری انصراف داد و نوشت: در راستای حفظ وحدت نیروهای انقلابی و در پاسخ به درخواست کتبی شورای عالی اجماع نیروهای انقلاب و برخی علما و دلسوزان ایشان. من از ادامه راه کناره گیری می کنم و امیدوارم سه برادر دیگرم نیز به اجماع برای تقویت جبهه انقلاب برسند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *