صعوددختر تکواندوکار ایران به نیمه‌نهایی؛ تعظیم نایب قهرمان المپیک به نعمت‌زاده

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایرنا: تکواندوکار وزن زیر 49 کیلوگرم ایران با برتری برتر مقابل دارنده مدال نقره المپیک توکیو و دارنده مدال برنز جهان از اسپانیا به نیمه نهایی المپیک پاریس راه یافت.

رقابت های تکواندو بازی های المپیک پاریس از – چهارشنبه آغاز شده و به مدت چهار روز ادامه دارد. در این مسابقات 134 تکواندوکار از 60 کشور در چهار وزن مردان و چهار وزن برای بانوان به رقابت می پردازند.

در روز نخست رقابت های منهای 49 کیلوگرم بانوان و منهای 58 کیلوگرم مردان به مصاف هم می روند و مبینا نعمت زاده نماینده ایران در وزن منهای 49 کیلوگرم بانوان است.

وی در دور نخست به مصاف «تائو میشل» تکواندوکار جوان ایرانی از لسوتو رفت و در دو راند متوالی به راحتی این رقیب را شکست داد تا راهی دور بعد شود. نعمت زاده در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف آدریانا ایگالیاس از اسپانیا (شماره 2 جهان)، دارنده مدال نقره المپیک و دارنده مدال برنز جهان رفت و در راندهای متوالی پیروز شد.

نعمت زاده دور اول را به خوبی اداره کرد و رقیب مطرح خود را 2 بر صفر شکست داد. مبینا در دور دوم با ضربات متعدد تسلیم حریف شد و هفت بر یک پیروز شد تا با پیروزی در دو راند متوالی جواز حضور در نیمه نهایی را کسب کند.

وی تا ساعاتی دیگر در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده تقابل نمایندگان چین و ترکیه می رود.

ناهید کیانی، مهران بوشداری و آرین سلیمی تکواندوکاران المپیکی ایران هستند که در روزهای آینده به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *