صندوق کشوری به یک بازنشسته: نمی‌توانید از خدمات درمانی استفاده کنید اما مبلغِ خدمات از مستمریِ شما کسر می‌شود!

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

یکی از بازنشستگان صندوق دولتی گفت: به دلیل گرانی و افزایش هزینه ها، معادل یک میلیون تومان نمی تواند معیشت ما را ترمیم کند، اما این مبلغ نیز پس از گذشت 6 ماه از سال واریز نشده است.

یکی از بازنشستگان صندوق قطری از لغو خدمات درمانی خود از صندوق قطری با وجود کسر مبلغ این خدمات خبر داد خدمات پزشکی باید از یکی از این صندوق ها دریافت شود.

وی ادامه داد: قرار شد خدمات درمانی وابسته به صندوق ملی حذف شود و مبلغ این خدمات دیگر از حساب من کسر نشود. تقریباً یک سال به همین منوال گذشت اما در مرداد ماه بیش از 400 هزار تومان از بن بازنشستگی صندوق خدمات درمانی کشوری کسر شد.

این بازنشسته گفت: پاسخ صندوق به اعتراض من این بود که قانون بود. شما نمی توانید از خدمات درمانی این صندوق بهره مند شوید و خدمات برای شما غیرفعال می شود اما مبلغ از شما کسر می شود!

او گفت: “صندوق ملی به ناعادلانه از من پول می گیرد.” چرا باید برای خدماتی که برای من غیرفعال هستند هزینه کنم؟ پارسال می گفتند قانون می گوید از شما پول کم نشود و حق دریافت خدمات ندارید، اما حالا می گویند قانون می گوید باید از شما پول کسر شود اما خدمات درمانی شما غیرفعال می ماند! این چه قانونی است که مدام در حال تغییر است؟

این مستمری بگیر صندوق دولتی گفت: کمتر از 4 میلیون تومان از صندوق تامین اجتماعی دریافت می کنم و از صندوق دولتی هم مستمری کلانی دریافت نمی کنم. با ترکیب این دو مستمری به سختی می توانم مخارج زندگی ام را تامین کنم. و الان ناعادلانه از من پول کم می کنند. اگر بی پولی هستند چرا به حداقل حقوق بازنشستگان ما دست درازی می کنند؟ ما نمی دانیم از این سوء استفاده از چه کسی شکایت کنیم؟

وی در پایان به پرداخت نکردن مبلغ همسان سازی اشاره کرد و گفت: با توجه به گرانی و افزایش هزینه ها حتی مبلغ یک میلیون تومان هم نمی تواند معیشت ما را ترمیم کند اما حتی این مبلغ نیز پس از گذشت 6 ماه از یک سال پرداخت نشده است. سال تازه در حال شمارش هستند و معلوم نیست چه زمانی این مبلغ به حساب ما واریز می شود. ما بازنشستگان زیر بار این همه هزینه کمرمان شکسته است.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *