ضربه بزرگ در انتظار پرسپولیس؛ اصرار ۲ باشگاه خارجی برای جذب اورونوف‌!

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

مهر: پیشنهاد دو باشگاه حاشیه خلیج فارس برای حضور بازیکن خارجی پرسپولیس با واکنش قاطع ردا درویش، مدیرعامل سرخبوشان مواجه شد.

باشگاه پرسپولیس در تابستان فصل جاری سیاست نقل و انتقالات خود را بر حفظ بازیکنان فصل گذشته متمرکز کرده بود که توانستند با این تیم به عنوان قهرمانی دست پیدا کنند اما تا دانیال اسماعیلی نتوانستند در رقابت با تراکتورسازی تبریز با موفقیت ظاهر شوند. فر و مهدی ترابی از تیم سرخبوشان جدا می شوند و به تراکتور می پیوندند. علی رضا بیرانوند نیز در آستانه جدایی است و احتمالا در اولین سفر نیز به تبریز سفر کرده و در تمرینات تراکتورسازی شرکت خواهد کرد.

جدایی بازیکنان کلیدی پرسپولیس با انتقاد شدید هواداران پرسپولیس مواجه شد و ردا درویش مدیرعامل این باشگاه را به دردسر انداخت. او برای رهایی از این هجوم انتقادات نمی خواهد هیچ یک از بازیکنانش را از دست بدهد اما خبرهای ضد و نقیضی درباره احتمال خروج بازیکنان خارجی مانند گئورگی گولیچیانی و آستون اورونوف بار دیگر اردوی سرخ ها را تحت تاثیر قرار داد.

اورونوف، هافبک تاثیرگذار ازبکستانی پرسپولیس که در نیم فصل پیراهن این تیم را بر تن کرد، یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد اما مذاکره بر سر مدیر برنامه هایش با دو باشگاه عربستانی و قطری باعث جدایی او شد. قوی تر. در همین حال، اورونوف امیدوار است تا در بازی های المپیک 2024 پاریس در اردوی تیم ملی ازبکستان شرکت کند، اما گفته می شود مذاکرات اولیه با مدیر برنامه های او نیز انجام شده است. با این حال آنها چاره ای جز نظرخواهی از باشگاه پرسپولیس برای کسب تایید ندارند.

پیگیری ها نشان می دهد که آنها از مذاکرات اورونوف با باشگاه های عربی حاشیه خلیج فارس اطلاعی ندارند و قصد فروش این بازیکن را ندارند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که هیچ پیشنهادی برای فروش ارونوف نخواهد پذیرفت و این بازیکن باید فصل آینده پیراهن این تیم را بر تن کند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *