ضرب و شتم یک پرستار زن در بیمارستان الیگودرز

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری الیگودرز و ازنا گفت: یک پرستار در بیمارستان شهید ولیان الیگودرز مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پرستاری قمرث، کرم زاده روز یکشنبه گفت: حادثه ضرب و شتم پرستار شاغل در بیمارستان شهید «ولیان» الیگودریس 31 مرداد ساعت 2:30 بامداد و در شیفت شب رخ داد. .

وی گفت: همراه بیمار هنگام فحش دادن به پرستار او را مورد ضرب و شتم قرار داده و با فشار دادن گلویش او را خفه کرده است.

وی افزود: هیات مدیره نظام پرستاری علی گودرز در اطلاعیه ای این اتفاق ناگوار و این اقدام تحقیرآمیز را که اولین حمله به یک پرستار در بیمارستان است محکوم کرده و پیگیر قانونی و قضایی این موضوع است. مورد پرستار

کرم زاده گفت: هم اکنون برای این پرستار متجاوز پرونده قضایی و حقوقی تشکیل شده و مراحل قانونی برای برخورد با ضارب در حال انجام است و از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی لرستان و مراجع قضایی استان تقاضای رسیدگی داریم. . این وضعیت کاملاً مشخص است.

وی افزود: با توجه به حملات مکرر و صدمات وارده به پرستاران در شهرهای مختلف، از مسئولان پلیس می خواهیم با استقرار نیروهای پلیس در بیمارستان ها از حوادث مشابهی که جان پرستاران را تهدید می کند، جلوگیری کنند.

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری شهرستان های الیگودرز و ازنا ادامه داد: نبود امنیت در فضای درمانی موجب اختلال در ارائه خدمات به بیماران، استعفا و استعفا، عدم تمایل کارکنان به خدمت در شهر و در نهایت وخامت اوضاع شهر. مراکز درمانی از کمبود شدید پرسنل پزشکی رنج می برند و در یک دور باطل زندگی می کنند.

کرم زاده بیان کرد: از مراجع قضایی می خواهیم علت حادثه ای که باعث تخریب اموال دولتی، سلب آرامش بیماران و برهم زدن نظم عمومی، تعرض و فحاشی شده است را بررسی کنند و نیروی انتظامی حفظ و امنیت هستیم. کارکنان درمان از تکرار این حوادث تلخ و ناراحت کننده ای که در مناطق مختلف کشور رخ می دهد جلوگیری کنند.

وی افزود: در حالی که کادر درمانی به ویژه کادر پرستاری با توجه به سختی کار و شرایط مالی، تاخیر چندین ماهه مطالبات و کمبود شدید کادر پرستاری در نظام آموزشی و درمانی کشور، به فعالیت خود ادامه می دهند. ساعت بدون هیچ گونه وقفه ای در کار همه بیماران بدون هیچ چشمداشتی برای قدردانی این کار را انجام می دهند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *