طارمی: در دیدارهای اخیر شرایط فوتبالی خوبی نداشتیم

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

فارس: مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: در چند بازی اخیر در حمله بد بودیم و شرایط فوتبالی خوبی نداشتیم.

مهدی طارمی در حاشیه تمرین – تیم ملی پیش از بازی قطر در دبی گفت: ابتدا از رسانه هایی که به دبی آمدند و برای پوشش تمرینات ما زحمت کشیدند تشکر می کنم. اولین تمرین خود را در زمین چمن انجام می دهیم و امیدوارم این دو شب تمرینات خوبی داشته باشیم تا بتوانیم برای یک مسابقه خوب آماده شویم.

وی در خصوص اینکه آیا میزبانی از تیم ملی در دبی کار را برای ما سخت می کند یا با توجه به کیفیت ورزشگاه رشید دبی کار برای ما راحت تر است، گفت: وقتی تیم ملی در کشورش بازی می کند در سطح ورزشگاه تاثیر دارد. میزبانی و حمایت از هوادارانی که همیشه از ما حمایت می کنند. از آنها انگیزه می گیریم تا یک بازی خوب انجام دهیم. حالا از اتفاقی که افتاده ناراحتیم اما خیلی بهانه نمی آوریم چون به دبی آمدیم تا بازی خوبی انجام دهیم و قطر را شکست دهیم. با پیروزی در این مسابقه راه خود را برای ادامه هموار می کنیم.

مهاجم تیم ملی با بیان اینکه بازی بعدی جنبه انتقام شکست مقابل قطر در نیمه نهایی جام ملت ها را شامل می شود، بیان کرد: نمی توان گفت که جنبه انتقامی دارد چون سال گذشته فقط یک بار به قطر باختیم. 10 بازی گذشته، اما متأسفانه در مسابقه ای شکست خوردیم که باید می بردیم. به نظر من برد در مسابقه بعدی جبران شکست نیست. با این حال اکنون شرایط متفاوتی داریم و تلاش می کنیم در جام جهانی حضور داشته باشیم.

طارمی اضافه کرد: ذهن خود را برای رسیدن به جام جهانی هموار کرده ایم. نیمه نهایی جام ملت های آفریقا گذشت و متاسفانه اوضاع آن طور که می خواستیم پیش نرفت. شرایط الان ما با آن دوران فرق کرده است.

وی در مورد انتخاب دبی به دلیل حضور ایرانی ها در این شهر و اینکه هواداران کشورمان با وجود اینکه در ورزشگاه حضور دارند اما همچنان احساس می کنند که در خانه هستند، توضیح داد: امارات شرایط بهتری نسبت به سایر کشورها دارد زیرا هواداران ما می توانند بیایند. راحت تر به استادیوم برسه تعداد ایرانی‌های بیشتری در دبی زندگی می‌کنند و این باعث می‌شود که ما راحت‌تر احساس میزبانی کنیم. ما از این موضوع استقبال می کنیم اما همه می دانیم که در چند بازی اخیر شرایط فوتبالی خوبی نداشتیم و اتفاق خوبی نیفتاد. خوب بازی نکردیم این را به طور کلی می گویم و در دلم بود.

این ملی پوش در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارید که انتظارات از این تیم بالا بوده است، گفت: در چند دیدار اخیر واقعا خوب بازی نکردیم اما نسبت به قبل که هجومی بازی می کردیم، یک امتیاز مثبت داشتیم گل های زیادی زدیم و گل های زیادی دریافت کردیم.

طارمی ادامه داد: با وجود این باید طوری بازی کنیم که گل نخوریم و موقعیت های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کنیم. تمام تلاش و برنامه ریزی ما این است که هر دو را انجام دهیم. متأسفیم که نتوانستیم در چند بازی اخیر این کار را انجام دهیم، اما تلاش می کنیم روز به روز پیشرفت کنیم.

وی در خصوص تصمیم داور در بازی ازبکستان و رد پنالتی توسط تیم ایران گفت: در جریان بازی به داور گفتم که به تصمیم شما که پنالتی را تایید کردید احترام می گذاریم. دیدم هیچکس با داور دعوا نکرد اما بعد از بازی وقتی صحنه را دیدیم متوجه شدیم که به ما بی احترامی شده است. داور به من گفت دست بازیکن ازبکستانی بسته است اما دستش بسته نیست و خیلی باز است. هر جا باشد، آن جنبش مجازات خواهد شد. ما دیگر دنبال بهانه نیستیم. برای بردن باید بهتر کار می کردیم.

مهاجم تیم ملی در پاسخ به اینکه اگر داور پنالتی اعلام می کرد و ما برنده می شدیم یک قدم جلو می رفت، تصریح کرد: با خودمان صحبت می کنیم تا فوتبال برتر خود را نشان دهیم نه اینکه با زور برای بردن تلاش کنیم. داور و مسائلی از این دست به هر حال پنالتی اعلام نشد اما باید کل مسابقه را کار کنیم تا بهانه ای نباشد و نگوییم به این دلیل برنده نشدیم. در چند دیدار اخیر اینطور نبود اما نکته مثبت برای تیم ما این است که در 4 بازی اخیر گلی به ثمر نرسیده است. هرچند در فاز هجومی خیلی بد بودیم. من از خودم انتقاد می کنم و باید خیلی بهتر از این کار کنیم تا بتوانیم با خلق موقعیت های بیشتر گل های بیشتری بزنیم.

طارمی در خصوص سختی کار این تیم در دیدار مقابل ازبکستان با اخراج صالح حردانی گفت: به هر حال اتفاقات فوتبال برای همه پیش می آید. صالح هیچ گناهی ندارد و این شرایط رخ داده است، اما باید بیشتر روی بهبود شرایط تیم تمرکز کنیم. مسئولیت این ماجرا بر عهده صالح نیست، اما مسئول این است که نتوانیم مقابل ازبکستان پیروز شویم.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *