طارمی: قلعه‌نویی ۳، ۴ نفر را در جلسات فنی نابود می‌کند

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

تسنیم: یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران گفت: گالنویی در جلسه فنی تمام امتیازاتش را به 3 یا 4 بازیکن می‌دهد و تقریباً چند نفر را جلوی ما نابود می‌کند.

مهدی طارمی در نشست خبری پیش از دیدار فردای ایران و قرقیزستان در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2026 گفت: دیگر بازی آسانی در آسیا و جهان وجود ندارد. بعضی ها می گویند ما با یک پا و یک دست صعود می کنیم. با دو پا و دو دست رفتیم بالا. تسهیل جام جهانی یک اشتباه است.

وی افزود: اینکه ما توانایی حضور متوالی در چند فینال جام جهانی را داریم موضوع روشنی است و همه شما شاهد آن هستید. اولویت ما این است که بتوانیم به جام جهانی صعود کنیم. قطر قهرمان جام ملت های آسیا و امارات برنامه ها و امکاناتی برای جذب بازیکنان خارجی دارند. ازبکستان در حال پیشرفت است و در بین تیم های رقیب قرار دارد. اگر فکر می کنید این گروه با قرقیزستان و کره شمالی آسان است و سایر گروه ها تیم های قدرتمندی ندارند، پس چیست؟

ملی پوش گفت: کاری را که خواهیم کرد دست کم نگیرید. بعداً می گویند مجموعه آسان بود! در گذشته باید هر چند سال یک بار به جام جهانی می رفتیم. این کار را نیز احساسی تر می کند. از نظر شما، برای ما آسان است که به راحتی به جام جهانی صعود کنیم. اما کار خیلی سخت است.

طارمی در خصوص تیم قرقیزستان گفت: قرقیزستان تیمی است که در خط دفاع برنامه ریزی خوبی دارد و در خط حمله منتظر ضدحملات است. ما هیچ رقابتی را دست کم نمی گیریم. قطعا بازی سختی خواهیم داشت. شاید این دیدار به سختی مقابل سایر رقبا نبوده باشد اما ما تمام تلاش خود را به میدان می‌رویم تا با کسب یک نتیجه خوب مردم را خوشحال کنیم.

وی در خصوص میزان انگیزه بازیکنان تیم ملی گفت: مربیان و کادر فنی بازیکنی را دعوت نمی کنند که به اینجا بیاید و عده کمی دعوت می کنند. اگر اینطور بود من خودم نمی آمدم. من اینجا هستم تا به تیم ملی کمک کنم. تمام تلاشم را می کنم تا بهترین کار را انجام دهم و مردم را خوشحال کنم.

طارمی با اشاره به جو بازی های فنی و سختگیری تاکتیکی قلانویی با 3 یا 4 بازیکن، تصریح کرد: قلانویی در بازی فنی تمام نکات خود را به 3 یا 4 بازیکن می گوید و تقریباً تعداد اندکی را که جلوی ماست، نابود می کند. برای اینکه چنین شرایطی در جلسه فنی پیش نیاید باید بیش از هرکسی بدویم و تلاش کنیم.

با توجه به اینکه در یکی از تیم های سطح بالای اروپایی عضویت دارید، به عنوان یک بازیکن باتجربه و باسابقه تیم ملی چه مسئولیتی در قبال بازیکنان جوان و نسل جدید تیم ملی دارید؟ وی در پاسخ به سوال خبرنگار گفت: این وظیفه من است که بتوانم عملکردی را که در توانم است نشان دهم. کار و تلاش من باعث می شود دیگران آن را ببینند و اگر دوست داشتند آن را کار خود کنند.

وی افزود: من مسئول یا پدر و مادر کسی نیستم که بخواهم به کسی نصیحت کنم. بازیکنان اینجا از وقار و شخصیت بالایی برخوردارند. آنها خودشان می دانند چگونه برای پیشرفت شغلی داشته باشند.

ملی پوش فوتبال ایران گفت: اگر کسی سوال یا درخواستی از من داشته باشد پاسخ می دهم یا برایش توضیح می دهم. اما آنها می توانند به رفتار من در داخل و خارج از تمرین نگاه کنند و اگر بخواهند از آن استفاده کنند. وقتی از مردم صحبت می کنیم، همه مردم ایران را مورد خطاب قرار می دهیم. کسانی که در داخل یا خارج از کشور هستند. کسانی که عاشق فوتبال هستند. کسانی که در روستا، شهر، منطقه، فرمانداری یا هر کجا هستند.

وی با تقدیر از مردم اصفهان گفت: باید از مردم این شهر بسیار تشکر کنم. هنگام ورود و خروج از هتل، افراد زیادی در جلوی در هستند تا از ما استقبال کنند. استقبال آنها به حدی بود که مشغول عکاسی از مردم بودیم. آنها جو واقعاً خوبی ایجاد کردند و حتی در زمانی که ما تمرین می کردیم سخت کار کردند.

ملی پوش فوتبال ادامه داد: ما الان به عنوان یک تیم ایرانی اینجا هستیم. بنابراین در بحث رنگ و چماق زیاد دخالت نکنید و زیاد به این موضوع نپردازید. آنها باید ما یا هر بازیکنی را اینجا در اصفهان به عنوان یک ملی پوش ببینند و در بازی فردا از ما حمایت کنند که در این چند روز آرامش خود را حفظ کردند، حضور داشتند و واقعا ما را خوشحال کردند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *