طرح فروش فوری و اقساطی ایران خودرو دیزل از – صبح

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

گروه صنعتی ایران خودرو دیزل از ساعت 10 صبح – (چهارشنبه 7 شهریور) طرح فروش فوری کامیون های فوتون دیزل به صورت نقد و اقساط را آغاز کرد.

گروه صنعتی ایران خودرو دیزل در راستای پاسخگویی به نیاز بازار و فروش خودرو به مشتریان نهایی، یک هفته پس از اجرای طرح فروش لحظه ای شرکت فنا وانت که در آن این محصول به صورت نقد و اقساطی به متقاضیان عرضه شد، در نظر دارد تا فروش مینی ون های Vofton به صورت نقد و اقساطی جهت تامین گازوئیل با قیمت قطعی و تحویل فوری.

این خودرو تنها پیکاپ دیزلی بازار کشور است که در دوره عرضه خود مورد توجه مشتریان قرار گرفت و مجهز به گیربکس پنج سرعته دستی و دارای موتور کامینز 174 اسب بخاری با استاندارد آلایندگی و حجم یورو 5 است. 2776 سی سی. همچنین از دیگر ویژگی های این محصول می توان به قابلیت استفاده در شهر، استیشن و آفرود اشاره کرد.

سیستم ترمز این محصول دارای دو مدار هیدرولیک دیسک جلو و عقب بوده و مجهز به توزیع متعادل نیروی ترمز (EBD)، سیستم ترمز ضد قفل (ABS)، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی (ESP) و سیستم کنترل خودکار سرعت پایین می باشد. . (HDC) نی است.

وانت دیزل فوتون ایران خودرو دارای سه سال گارانتی یا 30000 کیلومتر کارکرد می باشد.

ثبت نام برای شرکت در این طرح فروش از ساعت 10 صبح – از طریق سایت فروش اینترنتی ایران خودرودیزل به نشانی esale.ikd.ir آغاز و تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *