ظریف: اگر پای صندوق رای حاضر نشویم، هشت سال آینده با کسانی روبه رو خواهیم بود که جز جهالت، تحجر و نابسامانی دستاوردی نداشته‌اند/ در آستانه انتخابات کارت هدیه ۳۰۰ هزار تومانی بین مردم توزیع کردند؛ باید بررسی شود این پول از کجا آمده/ باید مشخص شود پول از جیب کدام کاسب تحریم است

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

محمد جواد ظریف شامگاه سه شنبه در جمع هواداران مسعود بازیکیان کاندیدای ریاست جمهوری در شیراز ضمن درود بر شیرزنان و شیرزنان سرزمین کوروش و اهل بیت سوم اهل بیت علیهم السلام گفت: دلیل تاخیر در شروع مراسم را تاخیر در پرواز هواپیما دانست و افزود: اگر مردم خوش شانس باشند تحریم ها و این تاخیر را برمی داریم.

به گزارش انتخاب، وی خطاب به خوانندگان حاضر در سالن که شعار تحریم شکنان آرام را سر می دادند، گفت: مردم ما تحریم کنندگان اصلی هستند و نشان دادند که دنیا نمی تواند این ملت را مجازات کند و در دهه 90 شما هم زبان بودید. از مردم 73 درصد مردمی که در انتخابات شرکت کردند و گفتم هیچ وقت یک ایرانی را تهدید نمی کنند.

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، ظریف ادامه داد: قهرمانان اصلی ملت بزرگ ایران هستند که همه تحریم ها را به فرصت تبدیل کردند و در مقابل حملات تاریخی ایستادند.

وی با بیان اینکه مردم ایران به افتخارات خود ادامه خواهند داد، گفت: مردم ایران مظهر مقاومت هستند و رنج کشیده اند اما از میدان به در نرفتند و روز جمعه خواهند رفت انجام این کار نشان دهید که آنها در زمین هستند و حریف را به خانه خواهند فرستاد.

وزیر امور خارجه دولت یازدهم و دوازدهم تصریح کرد: کینه های زیادی به ملت ایران تحمیل شده است، دختران ما طعم ذلت را چشیده اند، پدران و مادران ما شرمنده پسران خود هستند و سفره مردم هر روز کوچکتر می شود. من می دانم تحریم ها چه بر سر این مردم آورده اند و با شعارهایشان با خون مردم معامله کرده اند.

وی تاکید کرد: قبول دارم مردم دل شکسته اند و نمی خواهند در انتخابات شرکت کنند، اما انتخابات جمعه گذشته به دلیل تحریم و رفراندوم نبود، بلکه باید یک بار دیگر به جسارت جمعه آینده آری قاطعانه بگویند. یک چیز جدید. هوا

ظریف با بیان اینکه باید یک بله بزرگ به حامیان مردم بگوییم و عاملان شرایط فعلی را به خانه بفرستیم، گفت: ما نمی خواهیم صدای رقیب را خاموش کنیم، ما نمی خواهیم ادامه دهیم هدر دادن فرصت ها و نادانی

وی گفت: ما دنیایی پر از فرصت هستیم و انسان عاقل فرصت های خود را محدود نمی کند و فقط تهدیدات را سرکوب می کند.

ظریف با تاکید بر اینکه این افراد نیازی به سرپرست ندارند و نماینده فرصت هستند نه تهدید، تاکید کرد: کسانی را که خود را قیم می دانند روز جمعه به خانه می فرستیم. رای مردم به پزشکان یک شبه مشکل را حل نمی کند، اما رفتن در مسیر عشایر درست نیست.

وی گفت: در طول هشت سال دولت روحانی، افرادی را داشتیم که به کار دولت سنگ اندازی می کردند و حتماً دوباره سنگ خواهند انداخت، اما می توانیم فردی را که سنگ و نماد سنگسار نباشد، تعیین کنیم.

وزیر امور خارجه دولت یازدهم و دوازدهم خطاب به مردم گفت: فرقی نمی‌کند که کشیش منادی گفتگوی تمدن‌ها و تعامل سازنده باشد یا منادی انزوا، توهم و دشمنی. اجازه بدهید به شما بگویم که نتایج انتخابات مشخص شده است. مردم در دهه 70 خاتمی را پیش کشیش فرستادند، مردم آن دوران معجزه گر بودند و سربلندی ایران بعد از آن تثبیت شد.

وی ادامه داد: مردم باید به خود اعتماد و باور داشته باشند و بدانند که رای مردم بی تاثیر نیست اما گروهی از مردم می خواهند جمعه آینده در خانه بنشینند.

ظریف با عذرخواهی از کسانی که این روزها ممکن است از سخنان او دلخور شده باشند، گفت: اگر در این روزها که گروهی ناراضی بودند حرفی زدم عذرخواهی می کنم، اما اگر روز جمعه وارد عرصه نشدیم، نباید انتظار داشته باشیم که شرایط پیش بیاید. بدتر شدن. بهبود خواهد یافت و مطمئناً بدون مشارکت، گالیلی را برای رفتن به کشیش انتخاب کردیم و پس از آن شکایتی نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه نمی‌خواهیم سفره امام کوچک‌تر شود، تصریح کرد: اگر پای صندوق‌ها حاضر نشویم، در هشت سال آینده با کسانی که جز جهل، تعلل و هرج و مرج دستاوردی نداشته‌اند مقابله کنیم. .

ظریف با اشاره به توزیع 300 هزار تومان کارت هدیه بین مردم توسط یکی از نامزدهای انتخابات گفت: روستاییان، کارگران و کارمندان ما دست در جیب کسانی که کارت هدیه 300 هزار تومانی بین مردم توزیع کردند، نکنند. در آستانه انتخابات از انتخابات باید بررسی شود که این پول از کجا آمده است و اگر پول بیت المال است همه باید زندانی شوند و اگر بیت المال نیست باید مشخص شود که کدام پول است. پول اختلاس کننده ای که تاوان اجرای این روش تحقیرآمیز را در کشور داد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *