عذرخواهی تاج از استقلال بابت گل قهرمانی و آفساید پرسپولیس: اگر آن گل آفساید گرفته می‌شد قهرمان تغییر می‌کرد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ورزش 3: رئیس فدراسیون فوتبال از باشگاه استقلال به دلیل اشتباه داوری در دیدار پرسپولیس و مس رفسنجان در هفته پایانی لیگ برتر عذرخواهی کرد.

مهدی تاج در نشست خبری خود در حاشیه جلسه سالانه هیات مدیره فوتبال آذربایجان شرقی با عذرخواهی از هواداران تراکتورسازی در خصوص لیگ چهاردهم و بازی معروف تراکتورسازی – نفت گفت که در این دیدار اشتباه داوری رخ داده است.

در ادامه خبرنگاران تبریزی سوالات بیشتری را از رئیس فدراسیون پرسیدند و تاج با صراحت به سوالات آنها پاسخ داد و البته به دیدار هفته آخر لیگ بیست و سوم نیز اشاره کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: – رسما عذرخواهی کردیم. قضاوت چیز دیگری است. من رئیس اتحادیه نیستم. او قاضی است و اشتباهاتش فرزندان جدانشدنی او هستند. هنوز بحث هایی وجود دارد.

وی در پست جدید خود در پاسخ به درخواست جعفر سمیعی مدیرعامل استقلال مبنی بر عذرخواهی از این باشگاه بابت اشتباه داوری در دیدار پرسپولیس و خانم رفسنجان نیز گفت: به عنوان مثال در آخرین بازی پرسپولیس. و خانم رفسنجان ده داور گفتند گل آفساید بود و ده داور هم گفتند آفساید نبود.

وی افزود: ما نمی دانستیم آفساید است یا نه، اما گفتند آفساید است. اگر این اتفاق می افتاد، قهرمان کاملاً تغییر می کرد. باید از استقلال هم بابت اتفاقی که افتاده عذرخواهی کنیم.

تاج با اشاره به ورود فناوری VAR در لیگ برتر انگلیس گفت: فقط باید امیدوار باشیم که فناوری VAR وارد شود. البته بد است که همه جا بگوییم این وظیفه ما نیست، اما حقیقت این است که با کمی سختی این کار را انجام می دهیم. ما این کار را از منابع خودمان انجام می دهیم که باید به تیم ملی و هیات مدیره کمک کنیم. امیدوارم پول دولت هم به حساب ما واریز شود، اما اگر بخواهیم از این به بعد کار را شروع کنیم VAR نداریم.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *