عراقچی: به دنبال گسترش تنش نیستیم، اگرچه از آن هراسی نداریم / واکنش به اقدام رژیم صهیونیستی دقیق و حساب شده خواهد بود

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

وزیر امور خارجه امشب با اشاره به تماس تلفنی برخی از همکاران خود، واکنش به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی را قطعی دانست و گفت: این واکنش دقیق و حساب شده و بر خلاف رژیم صهیونیستی خواهد بود. ، ایران اینطوری نیست. او به دنبال گسترش تنش است، اگرچه از آن نمی ترسد.

به گزارش اختر؛ در پی رایزنی های تلفنی اخیر با آقای عباس عراقچی وزیر امور خارجه دولت چهاردهم طی – و دیروز (شنبه و یکشنبه) سوم و چهارم شهریور وزرای امور خارجه ایتالیا، آذربایجان، ارمنستان، مصر، ترکیه. پادشاهی عربستان سعودی در تماسی تلفنی با رئیس دستگاه دیپلماسی، تصدی این سمت را به وی تبریک گفت و روابط دوجانبه و تحولات اوضاع منطقه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در همین رابطه آقای عباس عراقچی در رابطه با این گفتگوهای تلفنی گفت: آنتونیو تاجانی وزیر امور خارجه ایتالیا – (یکشنبه) چهارم شهریور ماه تماس گرفت و به وی تبریک گفت. بحث مفصلی در مورد منطقه داشتیم. من به آنها گفتم که واکنش به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در تهران اجتناب ناپذیر است.

وی افزود: این واکنش دقیق و حساب شده خواهد بود. برخلاف رژیم صهیونیستی، ایران به دنبال گسترش تنش نیست، هرچند از آن نمی ترسد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *