عربستان: بر اهمیت حفظ ثبات لبنان و احترام به حاکمیت این کشور تاکید داریم / با نگرانی بسیار تحولات لبنان را دنبال می‌کنیم / نسبت به پیامدهای خطرناک تشدید تنش بر امنیت منطقه و ثبات آن هشدار می‌دهیم

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

شفقنا: عربستان سعودی اعلام کرد که تحولات وقایع امنیتی جاری لبنان را با نگرانی فراوان دنبال می کند.

به گزارش خبرگزاری سعودی (SPA)، عربستان سعودی با اشاره به اینکه تحولات حوادث امنیتی کنونی لبنان را دنبال می کند، نسبت به خطر گسترش دامنه خشونت در منطقه و پیامدهای خطرناک تشدید خشونت ها هشدار داد. تنش بر سر امنیت و ثبات منطقه.

عربستان سعودی از همه طرف‌ها خواست تا بالاترین میزان خویشتن‌داری را به کار گیرند و منطقه و کشورهای آن را از خطرات جنگ دور کنند.

پادشاهی عربستان سعودی بر اهمیت حفظ ثبات لبنان و احترام به حاکمیت این کشور مطابق با قوانین بین المللی تاکید کرد.

پیشتر وزارت بهداشت لبنان اعلام کرده بود که در نتیجه حملات هوایی – رژیم صهیونیستی، 492 لبنانی شهید و 1645 تن دیگر زخمی شدند.

وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد که در میان 492 شهید 35 کودک و 58 زن هستند.

حملات گسترده ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف جنوب لبنان از صبح – آغاز شده و تا این لحظه ادامه دارد.

حزب الله لبنان در مقابل حملات به غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرد و از ساعات اولیه صبح عملیات خود را علیه اماکن و شهرک های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی آغاز کرد و در یک ساعت گذشته ده ها حمله را انجام داد. موشک‌ها به سایت‌های رژیم صهیونیستی.

حملات – حزب الله باعث ایجاد ترس و وحشت در بین صهیونیست ها شده است. تمامی فعالیت های آموزشی در شهر اشغالی حیفا تعطیل شد و از ساکنان خواسته شد به مراکز سرپناه بروند.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *