عضو کمیسیون برنامه و بودجه: حداقل وام ازدواج برای سال آینده همان رقم ۳۰۰ تا ۳۵۰ میلیون تومانی خواهد بود

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

تسنیم: یکی از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از ارائه پیشنهادی در خصوص میزان وام ازدواج سال 1404 خبر داد و گفت: اما حداقل مبلغ وام ازدواج برای سال آینده به همین میزان خواهد بود. 300 تا 350 میلیون تومان در بودجه 1403.

بهروز محبی نجم آبادی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به انتقادات وارده به بودجه 1404 مبنی بر عدم اعداد و ارقام مشخص برای برخی منابع مهم اظهار داشت: و گفت: به هر حال این انتقاد متوجه بودجه ای است که از سوی دولت ارائه شده است و تدوین کنندگان آن به صورت کلی به بسیاری از اقلام بودجه پرداخته اند و از اعداد و ارقام اطلاعی در دست نیست.

وی با بیان اینکه یکی از این بحث ها در مورد میزان اعتبارات پیش بینی شده برای رد دیون از جمله وام ازدواج بوده است، خاطرنشان کرد: البته معمولا هیچ یک از دولت ها نظر و ترجیح خاصی برای وام ازدواج نداشتند و این مجلس بود که پیشنهاداتی در این زمینه از جمله مشاهدات در قانون بودجه سالانه تعیین می‌کند که چه میزان و چه میزان اعطای بدهی از جمله وام ازدواج به دولت پرداخت می‌شود.

محبی ادامه داد: به نظر می رسد این قاعده باید در بودجه 1404 نیز تکرار شود و مجلس نمایندگان باید دوباره وارد این عرصه شود. البته پیش از درج برگه پرداخت بدهی، کمیته ادغام باید اطلاعات کاملی را از بانک مرکزی در مورد ظرفیت و نحوه پرداخت بانک ها دریافت کند تا بار مالی زیادی بر دوش شبکه بانکی تحمیل نشود در صف وام ازدواج هستند

یکی از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه هنوز پیشنهادی در خصوص میزان وام ازدواج سال 1404 ارائه نشده است، گفت: اما از این پس می توان گفت حداقل مبلغ وام ازدواج برای سال آینده خواهد بود. همان مبلغ 300 تا 350 میلیون تومان که در بودجه 1403 تصویب شده بود.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *