عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: بانک ها از مردم پول گرفتند اما مسکن آنها را تحویل نمی‌دهند / احتمال انصراف یک میلیون متقاضی نهضت ملی مسکن

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

شفقنا: یکی از اعضای کمیته برنامه و بودجه شورای اسلامی با بیان اینکه با بحران مسکن مواجه هستیم، گفت: در شهری مانند تهران اگر مسکن برای پرداخت اجاره بها ندارید، باید درآمد کل خانواده خود را بپردازید. و حقوق

جبارکشکی نژاد درباره میزان تعهد مالکان به افزایش ۲۵ درصدی اجاره بها گفت: مصوبه مجلس زمانی مؤثر است که تأثیر آن در جامعه احساس شود. به عبارت دیگر وقتی توافق می کنیم که قیمت بیش از 25 درصد افزایش پیدا نکند اما در مقابل تورم بیش از 35 درصد افزایش یابد، این مصوبات خود به خود نقض می شود.

وی ادامه داد: نباید با تعیین درصد به دنبال کنترل اجاره بها باشیم، بلکه باید دولت را موظف کرد تا با توجه به تورم، اجاره بها را مدیریت کند.

آقای کوشینی نژاد نماینده مردم رشت در شورای اسلامی با تایید اینکه در حوزه مسکن با بحران مواجه هستیم، گفت: قرار بود سالانه یک میلیون خانه بسازیم تا طبقات پایین جامعه نیز در این زمینه اقدام کنند. به عنوان جوانانی که در سن ازدواج هستند، با مسکن بیشتر می‌توانستند راحت زندگی کنند، اما نبود مسکن خانواده‌ها را با بحران مواجه می‌کند، زیرا در شهری مثل تهران، اگر مسکن نداشته باشید، باید درآمد و حقوق کل خانواده‌تان را بپردازید. برای اجاره.

وی خاطرنشان کرد: بانک ها در طرح نهضت ملی مسکن از مردم پول گرفتند اما خانه هایشان را تحویل نمی دهند این بحران به احتمال زیاد به بسیاری از شهرهای کشور سرایت می کند و نزدیک به یک میلیون متقاضی درخواست بازگرداندن منازل خود را خواهند داشت. برای پول، از جمله تورم. چون بانک ها کار نمی کنند و مردم در بحران هستند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *