علیرضا بیرانوند با پرسپولیس خداحافظی کرد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ورزش سوم: علیرضا بیرانوند با انتشار پستی در صفحه شخصی خود از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد.

علی رضا بیرانوند برای دومین بار با انتشار پستی در صفحه شخصی خود از جدایی خود از پرسپولیس خبر داد. مدافع اول تیم ملی که پیش از این رد بوکان را ترک کرد و به رویال آنتورپ بلژیک پیوست، این بار در یک سفر محلی با هواداران تیمش خداحافظی کرد.

برانوند که پس از پایان لیگ به چهره ای مطرح در فوتبال ایران تبدیل شده بود، به این دلیل که پرسپولیس به برخی مفاد قرارداد دو طرف پایبند نبود، به همکاری خود با سرخبوشان پایان داد و با پیوستن به این تیم، قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کرد. . سازمان لیگ البته این موضوع با واکنش باشگاه هم مواجه شد.

پرسپولیسی ها با رد ادعای بیرانوند مدعی شدند که تمام مفاد قرارداد این بازیکن را انجام داده اند و فسخ دروازه بان تیم ملی غیرقانونی است. همین موضوع باعث شد علی برو در روزهای اخیر از معرفی تیم جدید خود صرف نظر کند و حتی در آن زمان نیز شایعاتی مبنی بر تمایل تو برای بازگشت به این تیم منتشر شد.

بازگشتی که به دلیل پیگرد قانونی هیات مدیره پرسپولیس در پرونده فسخ قرارداد بیرانوند و به خدمت گرفتن دروازه بان جدید ناکام ماند تا مدافع اول تیم ملی فوتبال با انتشار پستی از پرسپولیسی ها خداحافظی کند. در صفحه شخصی اش و شاید رفتن به تراکتور.

براناند که گفته می شود با تیم تبریزی قرارداد امضا کرده است، پیش از این با توجه به اینکه حق خروج و انتخاب مقصد جدید را دارد، ویدئویی را در صفحه شخصی خود منتشر کرده بود، اما از آنجایی که فسخ قراردادش ممکن است مشکلاتی ایجاد کند و تبریزی نپذیرفت. به طور رسمی این بازیکن را معرفی کند، هر چند که تمایل پرو به بازگشت باعث شد شایعاتی مبنی بر اختلاف بین او و تراکتورسازی منتشر شود.

با این حال با پستی که بیرانوند در صفحه شخصی خود منتشر کرد، به نظر می رسد جدایی او این بار قطعی است و راهی برای بازگشت به پرسپولیس وجود ندارد. سنگربانی که با پرسپولیس 6 قهرمانی لیگ برتر، 2 جام حذفی و یک سوپرجام را کسب کرده، حالا در تراکتورسازی به دنبال چالشی جدید (به احتمال زیاد) خواهد بود.

بیرانوند که پس از انجام 200 بازی برای پرسپولیس، اکنون دوران بازی خود را در تیم دیگری دنبال می کند، در این پست اینستاگرامی نوشت:

برای من افتخار بزرگی بود که عضو کوچکی از خانواده بزرگ پرسپولیس شدم و همیشه قدردان این نعمت بزرگ خواهم بود.

در این سالها به خاطر سادگی و جوانی ام گاهی رفتارهایی داشتم که باعث رنجش شما هواداران عزیز شد، امیدوارم به لطف لحظات خوبی که با هم گذراندیم، مرا ببخشید.

خداحافظ

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *