علی لاریجانی: إن‌شاءالله با جهاد فراگیر نیروی‌های مقاومت در منطقه و هدایت‌های رهبری معظم، همگان در مقابله با این جانیان به پا خواهند خاست

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایرنا: یکی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

در پیام علی لاریجانی آمده است: شهادت و قیام مرد بزرگ مقاومت در منطقه، حسن نصرالله قهرمان به دست صهیونیست های کثیف، هر چند برای مجاهدان مسلمان به ویژه سربازان حزب الله لبنان بسیار تأثیرگذار است. و ملت لبنان، از دست دادن او دردی است مانند شهادت سردار سلیمانی که از دل ها نمی رود.

وی افزود: این رژیم جعلی که به یک آژانس کشتار تبدیل شده تصمیم گرفت در بحران مشروعیت داخلی و بین المللی دست به حماقت سیاسی و امنیتی بزند تا به دستاوردی کوچک دست یابد و بتواند نظام را سرپا نگه دارد.

یکی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آمریکا و غرب با این شیوه جنون ساختگی با صحبت های سطحی وقت را تلف می کنند، اما در واقع با ارسال سلاح و تجهیزات انبوه راه را برای این جنایت ها هموار می کنند این جنایات این رژیم وحشی در محاسبات مقاومت منطقه مورد توجه قرار خواهد گرفت.

لاریجانی افزود: انشالله با جهاد همه جانبه نیروهای مقاومت در منطقه و رهنمودهای مقام معظم رهبری همه در مقابل این قربانیان ایستادگی خواهند کرد تا هیچکس در منطقه اجازه چنین وقاحتی را علیه مردم ایران نداشته باشد. مسلمانان

وی ادامه داد: شهادت این مرد الهی را به خانواده محترم ایشان و تمامی نیروهای مقاومت به ویژه حزب الله تسلیت عرض می کنم و این رژیم ناتوان در آینده ناگزیر وجود خود را از دست خواهد داد.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *