علی پروین: شاگردانم در پرسپولیس روی هم اندازه این‌آقا پول نگرفتند/ هیچ‌کس با ۶ ماه بازی «پسر پرسپولیس» نمی‌شود!

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

خبرورزشی: سلطان پرسپولیس در مقطعی از عملکرد کریم انصارفرد انتقاد کرد.

پس از اتفاقاتی که اواسط تیرماه 1392 برای کریم انصاری فرد و پرسپولیس رخ داد، جمعی از پیشکسوتان این تیم نسبت به این موضوع موضع گیری کردند اما علی پروین با تندترین الفاظ در این زمینه صحبت کرد.

4 تیر 92 پس از پرسپولیسی شدن کریم انصاری فرد و رفتن به تراکتورسازی، اسطوره پرسپولیس گفت: بلیت این بازیکن سوخته است. وقتی برای یک بازیکن جوان در تیم به این شکل ارزش قائل شویم، این اتفاق می افتد. انتظار بدتر از این داشتم البته همه ما مقصریم. کریم انصاری فرد بازیکن خوبی است اما نباید اینطور رفتار کند. به نظر من علی دایی داغونه. کارش درسته و کار خوبی کرده (منظور علی آقا مخالفت دایی با حضور طرفداران فرد بود).

پروین ادامه داد: از آقای رویانیان تعجب کردم که گفت کریم انصاری فرید پسر پرسپولیس است! آیا کسی بعد از 6 ماه بازی کردن، پسر پرسپولیس می شود؟ اینجا با تیم های دیگر فرق دارد. علی انصاریان به دفتر باشگاه می آمد، یک قرارداد سفید جلویش می گذاشتیم، امضا می کرد و می رفت. از من نپرسید که من چقدر شارژ می کنم و شما چقدر می پردازید! آقای انصاریورد به اندازه همه شاگردان من در پرسپولیس درآمد داشت. همه شاگردان من در پرسپولیس به اندازه این مرد پول نگرفتند.

علی پروین: شاگردانم در پرسپولیس به اندازه این مرد پول نگرفتند/کسی نگرفت

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *