غافلگیرکننده از مراسم توپ طلا ۲۰۲۴؛ وینیسیوس قهر کرد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

دانشجو: با توجه به احتمال انتخاب هافبک اسپانیایی منچسترسیتی به عنوان برنده توپ طلای 2024، مهاجم برزیلی رئال مادرید که فرصت اصلی پیش از آن بود، سفر خود به پاریس را برای حضور در این مراسم لغو کرد. .

مراسم اهدای توپ طلای 2024 فرانسه در حالی امشب در پاریس برگزار می شود که گمانه زنی ها در مورد نام برنده جایزه بهترین بازیکن افزایش یافته است.

تا صبح – از وینیسیوس جونیور، مهاجم برزیلی رئال مادرید به عنوان شانس اول کسب توپ طلا نام برده می شد اما حالا گزارش ها از پاریس حاکی از حک شدن نام رودری، هافبک اسپانیایی منچسترسیتی است. توپ طلا

به گزارش AS، وینیسیوس آنقدر مطمئن است که این جایزه را دریافت نخواهد کرد که برنامه خود را برای حضور در مراسم شصت و هشتمین مراسم توپ طلا لغو کرده است.

رودری پس از قهرمانی در لیگ برتر با سیتی و قهرمانی اروپا با اسپانیا، به اولین هافبک پست خود تبدیل خواهد شد که پس از لوکا مودریچ، برنده توپ طلای 2018، این جایزه را دریافت می کند.

رودری فصل گذشته یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان سیتی و تیم ملی اسپانیا بود. او به سیتی کمک کرد تا به اولین تیمی تبدیل شود که چهار قهرمانی متوالی لیگ برتر را کسب کرده است. او همچنین یک بازیکن کلیدی در رقابت های یورو 2024 اسپانیا بود.

اگر هافبک سیتی برنده توپ طلا شود، خبر خوبی برای این بازیکن 28 ساله خواهد بود که این فصل را به دلیل مصدومیت شدید زانو از دست داده است.

همانطور که ساعتی پیش فابریزیو رومانو روزنامه نگار مشهور ایتالیایی در پست خود در شبکه اجتماعی X نوشت: وینیسیوس جونیور به پاریس سفر نخواهد کرد زیرا رئال مادرید می داند که او توپ طلا را نخواهد برد.

هیچکس از رئال مادرید در این مراسم شرکت نخواهد کرد. بدون فلورنتینو پرز، بدون وینی جونیور، بدون کارلو آنچلوتی و بدون جود بلینگهام.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *