غیبت دو بازیساز پرسپولیس مقابل السد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

شیرینی پیروزی پرسپولیس مقابل کادورملو اردکان با مصدومیت تعدادی از ستاره های این تیم کمی تلخ شد. حسین کنعانی و استون اورونوف دو بازیکن تاثیرگذار تیم ملی سرخ پوشان در ورزشگاه تختی تهران مصدوم شدند تا دیدار بعدی را نیز از دست بدهند.

اما نکته مهم تاثیر این دو بازیکن در سبک بازی تیم گاریدو است. آستون اورونوف و حسین کنعانی با وجود ویژگی های بدنی متفاوت و موقعیت های متفاوت، هر دو در طراحی حملات پرسپولیس موثر هستند و نمی توان نقش آنها را به امید گلزنی پرسپولیس در هر مسابقه کتمان کرد.

با غیبت اورونوف در ترکیب اصلی پرسپولیس در بازی های استقلال، پاختاکور و چادرملو، جای خالی او در خط هافبک پرسپولیس کاملا احساس شد و حضور آستون می توانست شرایط متفاوتی را در زمینه ایجاد موقعیت گل ایجاد کند.

اما حسین کنعانی که در آخرین پست دفاع بازی می‌کند، از خط دفاعی نیز تاثیر زیادی در بازیسازی تیمش دارد. الکنعانی بارها مهارت خود را در ارسال پاس های بلند و حل مشکلات با این مهارت نشان داد. نکته قابل توجه این است که الکنعانی دقایقی قبل از مصدومیت و تعویض علی علیپور از خط دفاع پاس فوق العاده ای به او زد.

حالا با توجه به وضعیت مصدومیت ارونوف و کنعانی، درصد غیبت این دو بازیکن در دیدار السعد به احتمال زیاد زیاد است و پرسپولیس ممکن است در سطح بازی سازی و ایجاد فرصت با مشکل مواجه شود و به همین دلیل گاریدو باید به راه حل جدیدی برای این مشکل فکر کنید.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *