فراخوان نخستین دوره جشنواره «آسمان» در مهاباد منتشر شد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

نخستین دوره جشنواره فیلم، فیلمنامه و عکس «عثمان» به مدیریت «ابراهیم سعیدی» کارگردان مهابادی ماهیتی هنری و گردشگری دارد. از 18 تا 21 شهریور 1403 همزمان با روز ملی سینما در فضای باز میدان منجوران مهاباد برگزار می شود.

به گزارش کردپرس، مراسم رونمایی از سایت جشنواره «آسمان» و اعلام اولین دوره جشنواره فیلم، فیلمنامه و عکس «آسمان» در مجتمع فرهنگی هنری تالار وحدت شهرداری مهاباد غرب برگزار شد. آذربایجان. استان

روابط عمومی از برگزاری اولین جشنواره فیلم عثمان در مهاباد خبر داد. به همین مناسبت نمایشگاه دائمی هنرهای تجسمی عثمان در تالار الوحده شهرداری مهاباد نمایشگاهی از آثار آقای انور یوسفی عکاس پیشکسوت مهابادی را علاوه بر تعدادی از مردم کردستان برپا کرد. . اساتید عکاسی از جمله؛ جمشید فرجند فردا، ابراهیم علیپور، منصور محمدی، ژاله بهرامی، میکائیل بایزیدی و … افتتاح شد.

همزمان در این رویداد هنری مراسم یادبودی از زحمات و فعالیت های ارزشمند استاد انور الیوسفی عکاس پیشکسوت و مهابادی برگزار شد. در این مراسم فیلم مستند کوتاهی از عمر بر اساس تلاش و کوشش استاد انور یوسفی و تلاش ثابت ایشان در ثبت آثار عکاسی ممتاز از زندگی مردم مهاباد و روستاهای اطراف در دهه پنجاه شمسی پخش شد. قرن گذشته که مورد توجه حاضران در این مراسم قرار گرفت

در ادامه این مراسم یادبود با اهدای سپر و هدایایی از سوی اعضا، کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر، شهرداری مهاباد و دبیرخانه دائمی جشنواره عثمان، سال ها تلاش هنری این ممتاز کارشناسی ارشد عکاسی تکمیل شده است.

این رویداد هنری در ادامه فعالیت های برگزاری اولین جشنواره فیلم «عثمان» در مهاباد در شهریور 1403 هجری شمسی در مهاباد صورت می گیرد که به همت کمیته فرهنگی شورای شهر مهاباد، شهرداری شهر مهاباد و شهرداری مهاباد برگزار شد. مؤسسه «لاوان فیلم مکاریان» مراسم همکاری با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد در تالار الوحده جنب دبیرخانه دائمی جشنواره آسمان برگزار شد.

در پایان مراسم رونمایی، بختیار بانجی مدیر گروه سینمایی جشنواره فیلم آسمان به نمایندگی از دبیرخانه این رویداد هنری توضیحاتی را در خصوص اهمیت و ویژگی های برگزاری این جشنواره ارائه کرد و سپس مقام مسئول دعوتنامه اولین دوره جشنواره فیلم، سناریو و آنونس تصویر «آسمان» در عین حال از سایت جشنواره و نحوه ارسال آثار به این رویداد هنری رونمایی کرد.

جشنواره «آسمان» امسال به صورت منطقه ای و با حضور هنرمندان 10 استان کشور در جوار فلات زاگرس واقع در غرب و شمال غرب ایران برگزار می شود. استان های کهگیلوی و بویراحمد، لرستان، همدان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و زنجان به طور رسمی در شهرستان مهاباد آغاز به کار کردند.

نخستین دوره جشنواره فیلم، فیلمنامه و عکس «عثمان» به مدیریت «ابراهیم سعیدی» کارگردان مهابادی ماهیتی هنری و گردشگری دارد. به همت شورای شهر و شهرداری مهاباد و موسسه لاوان فیلم مکاریان و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی از 27 تا 21 شهریور 1403 هجری شمسی همزمان در فضای باز برگزار شد. به عنوان کنفرانس ملی روز سینما در منجوران پلازا مهاباد است

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *