فراخوان پژو پارس برای متقاضیان با اولویت زمستان ۱۴۰۳ منتشر شد [شهریور ۱۴۰۳]

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایران خودرو در شهریور ماه 1403 برای متقاضیان خرید این خودرو از سامانه یکپارچه با اولویت زمستان 1403 این خودرو را از پژو پارس دعوت کرد و از آنجایی که تولید پژو پارس متوقف شد، ایران خودرو از متقاضیان خرید این خودرو برای دریافت خودروهای دیگر می‌خواهد. به جای پژو پارس. محصولات پیشنهادی ایران خودرو برای متقاضیان سورن پلاس EF7 بنزینی و پژو 207 دنده ای با موتور TU3 می باشد. این دو خودرو از طریق پیش فروش و با موعد تحویل در زمستان 1403 هجری قمری به متقاضیان عرضه می شود.

پژو پارس از متقاضیان اولویت دار زمستان 1403 شهریور 1403 دعوت به همکاری می نماید.

فراخوان پژو بار برای متقاضیان دارای اولویت در زمستان 1403 منتشر شد [شهریور ۱۴۰۳]

ایران خودرو آخرین پژو پارس را در خرداد 1403 تولید کرد و سپس خط تولید این خودرو را برای همیشه تعطیل کرد. طبیعتا ممکن است در آینده نسخه متفاوتی از پژو پارس به بازار عرضه شود اما در حال حاضر امکان سفارش پژو پارس از ایران خودرو وجود ندارد. در نتیجه متقاضیان این خودرو به عنوان یک سیستم کامل باید محصولات جایگزین را انتخاب کنند.

طبق جدول فوق دو عدد سورن پلاس با موتور EF7 و یک دستگاه پژو 207 با موتور TU3 به متقاضیان پژو پارس عرضه شد. هر دو خودرو از محصولات جدید ایران خودرو هستند. ایران خودرو حدود یک سال پیش تنها سورین پلاس را با موتور XU7P تولید می کرد و حالا بار دیگر نسخه EF7 این خودرو را به خط تولید بازگردانده است. سورن پلاس با موتور EF7 برای مصرف کنندگان ایرانی جذابیت بیشتری دارد و احتمال پذیرش این خودرو توسط مشتریان بیشتر است. پژو 207 نیز در گذشته طرفداران زیادی داشته و به راحتی در بازار به فروش می رسد. بنابراین خرید هر دو خودرو برای متقاضیان پژو پارس سودآور خواهد بود.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *