فرمانده کل سپاه شهادت رزمندگان ارتش و فراجا را تسلیت گفت

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

تسنیم: سرلشکر سلامی در پیام های جداگانه ای شهادت جمعی از سربازان پدافند هوایی و الفرجا را تسلیت گفت.

سردار سرلشکر حسین سلامی در پیام های جداگانه ای شهادت رزمندگان پدافند هوایی ارتش در حمله رژیم صهیونیستی و همچنین شهادت جمعی از نیروهای فرماندهی انتظامی کشور در حمله تروریستی تفتان را تسلیت گفت. حادثه

متن نامه های سردار سلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم ترین

برادر محترم امیر سرلشکر سید عبدالرحیم الموسوی
فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

از مؤمنان کسانی هستند که به آنچه خدا وعده داده است وفادارند و منتظرانند و کسانی که تغییر می دهند.

سلام

شهادت مفتخرانه چهار تن از رزمندگان ارتش در آخرین و آخرین تهاجم هواپیماهای دشمن صهیونیستی به مناطقی از کشور در چندین استان و تسلیت به مدیران و کارکنان این قرارگاه دلاور و خانواده معظم شهدا.

اقدام غیرقانونی و غیرقانونی رژیم خونخوار صهیونیستی که با آمادگی پدافند هوایی این کشور نتوانست به اهداف شوم خود دست یابد، نشان از خطای محاسباتی و ناتوانی این رژیم در میدان نبرد با رزمندگان کبیر اسلام است. جبهه مقاومت به ویژه در غزه و لبنان مسلم است که عواقب تلخ آن برای اشغالگران قابل تصور نخواهد بود.

به ارواح پیروز شهدای صالحی که شجاعانه در راه دفع تجاوزات و شرارت رژیم صهیونیستی گام برداشتند و آگاهانه نام خود را برای آزادسازی و دفاع از بیت المقدس در کتاب نورانی مجاهدان و شهدا ثبت کردند. انقلاب، نظام و میهن اسلامی؛ بر آنان درود می فرستم و از درگاه الهی بالاترین درجات را می طلبم; موفقیت و افتخار روزافزون رزمندگان ارتش غیور جمهوری اسلامی ایران و سایر نیروهای مسلح مقتدر کشور در انجام وظایف محوله به ویژه مقابله با تهدیدات و شرارت های دشمنان تحت لوای اسلام و اسلام. . محافظه کاری و رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری امام خامنه ای برای شما آرزوی موفقیت دارم.

***

بسم الله الرحمن الرحیم ترین

سرتیپ احمد رضا رادان

فرمانده محترم انتظامی کشور

سلام

شهادت جمعی از پاسداران امنیت ملی در درگیری با جنایتکاران تروریست و مزدوران استکبار بین المللی در منطقه تفتان استان سیستان و بلوچستان را به رهبران دلیر و شرافتمند صحنه تسلیت و تسلیت عرض می نمایم. مخصوصا به خانواده ها از شهدا.

این اقدام شیطانی که به موازات اقدام شیطانی رژیم صهیونیستی علیه میهن اسلامی صورت گرفت، نشان دهنده هماهنگی و هم افزایی مفسدان ملت ایران در منطقه قهرمان سیستان و بلوچستان و اطراف آن با جنایتکاران صهیونیست است. تحت رهبری رژیم صهیونیستی. نقشه های شوم دشمن اصلی انقلاب و نظام اسلامی آمریکا در برخورد با هوشمندی و هوشیاری مردم ایران و حافظان امنیت و آرامش و آسایش جامعه ایران شیطانی و مفسده است. راه به جایی نخواهد برد و بر دامنه خشم و نفرت عمومی علیه آنها افزوده خواهد شد.

با سپاس و درود به ارواح مطهر شهدای حادثه تروریستی و تلاش در جهت اعتلای آنان، موفقیت روزافزون جناب عالی، افسران پلیس و مردم در حفظ امنیت پایدار وطن و مقابله با تروریسم. اشرار، گروه های تروریستی، عوامل آشوب امنیتی و محرومیت زدایی از مرزها و شهرهای میهن اسلامی را از خداوند متعال خواستارم.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *